امضا تفاهم نامه انجمن صنفی انبوه سازان با شرکت عمران و مسکن فارس

تفاهم نامه همکاری دوجانبه فی ‌مابین انجمن صنفی انبوه سازان استان فارس و شرکت عمران و مسکن سازان فارس منعقد شد.

امضا تفاهم نامه انجمن صنفی انبوه سازان با شرکت عمران و مسکن فارسبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهرداد خائف رئیس انجمن انبوه سازان فارس  با اشاره به انعقاد تفاهم نامه همکاری دو جانبه انجمن صنفی انبوه سازان با شرکت عمران و مسکن سازان فارس گفت: این تفاهم نامه با هدف بهسازی، عمران و آبادی بافت فرسوده، تاریخی و بافت‌های ناکارآمد شیراز منعقد شده است.

 او، بیان کرد: بر مبنای این تفاهم نامه  شرکت عمران و مسکن سازان فارس اعلام کرد که همکاری لازم را برای ایجاد فضا و شرایط مناسب برای حضور انبوه سازان در بافت‌های فرسوده، بافت‌های ناکارآمد و حاشیه شهر به وجود بیاورد که از طرفی هم انجمن صنفی انبوه سازان و اعضای آن تلاش می‌کنند در این راستا سرمایه‌گذاری کنند.

خائف تصریح کرد: هدف از امضای تفاهم نامه این است که بتوانیم در بخش مرکزی شهر و قسمت‌هایی که امکان بهسازی و نوسازی را دارد شرایط فراهم شود تا در ابتدا مشکلاتی ناشی از زلزله، کمبود مسکن و دیگر معضلات اجتماعی را کاهش دهیم و در حاشیه شهرها نیز تلاش شود که شهرها از حد و حدودی فراتر نرود و جلوی افزایش بی‌رویه حد و مرز شهرها گرفته شود.

رئیس انجمن صنفی انبوه سازان فارس با اشاره به اینکه در بُعد دیگر بهسازی بافت تاریخی، فرسوده و ناکارآمد شهری مدنظر است، ادامه داد: در این خصوص تلاش می‌شود تا با بازسازی بخش تاریخی و فرسوده هویت اصلی و به نوعی تاریخ شیراز حفظ شود.

او، افزود: انجمن صنفی انبوه سازان فارس این آمادگی را دارد که با توان تخصصی و فنی در زمینه بهسازی و بازسازی هویت تاریخی و فرهنگی شهر ورود کند.

خائف اضافه کرد: انتظار می رود این تفاهم نامه نقطه آغازی برای ایجاد تغییرات مثبت و بهسازی در بافت تاریخی و فرسوده شیراز باشد.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار