معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: از ابتدای سال تاکنون ۳۶۵ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی استان اردبیل تجدید خط کشی شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی صبحی، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل در بازدید از عملیات خط کشی محور مشکین شهر - اهر هدف از خط کشی راه‌ها را منظم کردن حرکت وسایل نقلیه، ارتقای ایمنی عبور و مرور، آگاهی دادن به استفاده کنندگان از راه و راهنمایی آنان عنوان کرد.

او با بیان اینکه افزایش ایمنی محور‌ها از برنامه‌های اصلی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل است افزود: ۳۴۰ عدد استوانه ایمنی در دماغه‌های پربرخورد و ۳ هزارو ۴۵۰ عدد بازتاب چشم گربه‌ای در محور‌های استان اردبیل تهیه و نصب شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با اشاره به اقدامات مستمر راهداران دیار سبلان در نگهداری از راه‌ها مونتاژ، اصلاح، تهیه و نصب ۸۶۰ مترمربع تابلو‌های اطلاعاتی، الزامی و انتظامی راه ها، شستشوی ۷ هزارو ۹۰۰ علائم و اصلاح و رنگ آمیزی ۲ هزارو ۴۶۵ متر طول سرعت کاه آسفالتی را از دیگر اقدامات راهداری در ۴ ماه گذشته دانست.

صبحی تصریح کرد: در راستای ایمن سازی حاشیه راه‌ها ۵۲۸ کیلومتر حریم راه تسطیح و ۸ هزارو ۵۰۰ متر طول شیب شیروانی راه‌ها اصلاح شده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.