مسئول کمیته اقتصادی شورای اطلاع‌رسانی استان چهارمحال و بختیاری، از کمک ۵۴۰ میلیارد تومانی دولت به مشاغل متضرر از کرونا در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، محمدرضا رئیسی مسئول کمیته اقتصادی شورای اطلاع‌رسانی استان چهارمحال و بختیاری در سیزدهمین نشست شورای اطلاع‌رسانی استان گفت: دولت به مشاغل متضرر از کرونا در استان ۵۴۰ میلیارد تومان کمک خواهد کرد.

او افزود: این اقدام دولت به منظور جبران خسارت برای افراد آسیب دیده از شیوع بیماری کرونا و در قالب تسهیلات ۱۲ درصدی انجام شده است که تا کنون از این مبلغ تنها ۲۰۰ میلیارد در بانک‌ها تشکیل پرونده شده است.


بیشتر بخوانید


رئیسی از فعال شدن ۵۹ گشت بازرسی از طریق اصناف خبر داد و اضافه کرد: تعداد ۱۲ واحد صنفی دارای تخلف به واسطه این گشت‌ها پلمپ شدند.

او با اشاره به اینکه هفته آینده سفیر اتریش به استان سفر خواهد کرد ادامه داد: با بهبود وضعیت صادرات استان، وضعیت اقتصادی و نوسانات قیمت بازار تا حدودی بهبود می‌یابد.

رئیسی به ابعاد اقتصاد، اشتغالزایی و تأمین آب شرب پروژه انتقال آب به بن بروجن اشاره کرد و گفت: این پروژه از سوی وزارت کشور تأیید و با دستور رئیس جمهور برای پیگیری و اجرا به سازمان مدیریت و برنامه ریزی ارسال شده است.

او افزود: پروژه‌های کشاورزی استان که بالای ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته اند امسال به بهره‌برداری رسیده و موجبات اشتغالزایی در استان را فراهم می‌نمایند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار