نماینده بنیاد علوی در سرپل‌ذهاب گفت : این نهاد وابسته به بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، تعداد ۵۶۰ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه کمک معیشتی را به مردم این شهرستان پرداخت می‌کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ محمد قلبی نماینده بنیاد علوی در سرپل‌ذهاب گفت : پرداخت تسهیلات قرض الحسنه بنیاد علوی در لبیک به ندای رهبر انقلاب اسلامی برای حمایت از فقرا و نیازمندان سرپل ذهاب است.

او گفت : این تسهیلات قرض الحسنه به صورت ۵۰ میلیون ریالی و باتوجه به شیوع ویروس کرونا در حمایت از خانواده‌های نیازمند پرداخت می‌شود.

نماینده بنیاد علوی در سرپل ذهاب گفت: ۵۶۰ نفر از واجدان شرایط دریافت این تسهیلات، امور بانکی و روال اداری را برای دریافت تسهیلات قرض الحسنه ۵۰ میلیون ریالی کمک معیشتی بنیاد علوی انجام داده اند.

قلبی افزود: بانک سینا نیز برای تسهیل امور و جلوگیری از هزینه اضافی توسط مردم و عدم مراجعه حضوری به بانک در شهرستان اسلام آبادغرب ۲ نفر از کارمندان خود را به صورت روزانه به سرپل‌ذهاب اعزام می‌کند تا امور مربوط به تشکیل پرونده وام مردم را انجام داده و از سفر مردم به شهرستان اسلام آبادغرب جلوگیری کند که این اقدام قابل تقدیر است.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.