سرمربی پارس جنوبی جم در واکنش به برگزاری تکرار بازی این تیم و استقلال گفت: تبریک به کسانی که شبانه این رای را صادر کردند و در حق این تیم و مردم جم اجحاف کردند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سیروس پورموسوی سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی در نشست خبری بعد از بازی با استقلال بیان کرد: من به تیم استقلال، کادرفنی و بازیکنانش تبریک می‌گویم که توانستند از موقعیت هایشان استفاده کنند و برنده شوند، اما تبریک به کسانی که شبانه این رای را صادر کردند و در حق پارس جنوبی و مردم جم اجحاف کردند.

او افزود: آقای صالحی گفتند، چون کمیته مسابقات به استقلال گفته بود که با ۲۵ درصد غیبت بازیکنانش، بازی این تیم لغو خواهد شد، حکم تجدید بازی را دادیم. من به او می‌گویم شما صددرصد اشتباه کردید، ما آن نامه را داریم که آقای حیدر بهاروند می‌گویند ۲۵ درصد کرونایی استقلال تامین نشده  است و ۹ بازیکن کرونایی دارند و باید برگردند و ادامه دهند.


بیشتر بخوانید


سرمربی پارس جنوبی جم درباره اعتراضش نسبت به این حکم، توضیح داد: حق مسلم ما ۳-۰ بود، اما گفتیم اشکالی ندارد و حاضریم بازی کنیم، ولی در زمان مناسب. ما به بازی این تاریخ اعتراض داشتیم، اما گوش نکردند، تا ۵ مرداد آخر وقت اداری وقت دادند مدارک ارائه کنیم، ولی چهارم رای صادر شد.

پورموسوی افزود: تبریک می‌گویم به کسانی که شبانه رای را درآوردند. آقای صالحی خواهش می‎کنم نامه‌ای را که کمیته مسابقات به استقلال نوشته که تعداد کرونایی شما ۲۵ درصد تایید شده به ما نشان دهید. من این را در صفحه‌ام منتشر می‌کنم، اینجا کسی مصلحت اندیشی کرده و به همین علت است که فوتبال ایران روز به روز شکست می‌خورد، به این علت که مصلحت اندیشی داریم، می‌خواهیم از قانون فرار کنیم و از بعضی تیم‌ها بترسیم!

او ادامه داد: اما، ما فوتبال بازی کردیم و در اوج آرامش میزبانی کردیم و از همه به خصوص در هیات فوتبال تشکر می‌کنم، البته ما به رای اعتراض داریم.

سرمربی پارس جنوبی جم در پاسخ به این سوال که چرا از ستاره هایش در نیمه اول استفاده نکرد، گفت: ما به بچه‌ها نیاز داشتیم و به آن‌ها در نیمه اول استراحت دادیم. در نیمه اول استقلال صاحب توپ و میدان بود. اما در نیمه دوم موقعیت داشتیم و پنالتی هم خراب کردیم. من به بچه‌ها گفتم به حاشیه نپردازند و مصاحبه نکنند که از آن‌ها تشکر می‌کنم.

پورموسوی بیان کرد: ما تا بازی بعدی زمان داریم، ولی دو بازیکن مصدوم شدند و یک بازیکن هم اخراج شد.تلاش می‌کنیم روحیه خود را برگردانیم و بازی بعدی را به نفع خودمان تمام کنیم. بازی‌ها حساس شده، اما امیدواریم بچه‌ها به روند رو به رشد ادامه دهند.

استقلال زیر فشارهای روانی است

مربی تیم فوتبال استقلال تهران هم پس از برتری ۲ بر صفر تیمش برابر پارس جنوبی جم گفت: این تیم به جای حمایت زیر فشار‌های روانی است که توسط خودی‌ها از بیرون تحمیل می‌شود.

مجید نامجومطلق افزود: این فشار از طرف خودی‌ها است که از بیرون به تیم وارد می‌کنند و این کار به هیچ وجه خوب نیست.

او ادامه داد: فرهاد مجیدی با قدرت کارش را انجام می‌دهد، اما فشار‌ خودی‌ها از بیرون تمرکز تیم ما را از بین می‌برد، و گرنه مهدی قائدی بازیکنی نیست که موقعیت‌ها را به راحتی از دست بدهد.

مربی تیم فوتبال استقلال تهران عنوان کرد: سیدحسین حسینی هم دروازه‌بان خوبی است و خیلی راحت گل نمی‌خورد و به طور قطع صحنه‌هایی که در بازی اتفاق می‌افتد ناشی از فشار‌های بیرونی است.

نامجو مطلق بیان کرد: برد برابر پارس جنوبی جم از لحاظ روحی و روانی به تیم ما کمک کرده است و اکنون از پیشکسوتان استقلال نیز انتظار داریم در شرایط حساس کنونی با جدیت حامی تیم باشند.

او افزود: از موقعیت‌های بی‌شمار ایجاد شده به خوبی استفاده نکردیم. اگر از موقعیت‌ها به خوبی استفاده می‌کردیم، با اختلاف زیاد این بازی را می‌بردیم.

انتهای پیام/ک
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.