مدیر شبکه بهداشت و درمان اندیکا در پیامی فرا رسیدن شهادت امام محمد باقر (ع) را تسلیت گفت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، وحید کاظمی مدیر شبکه بهداشت و درمان اندیکا در پیامی فرا رسیدن شهادت امام محمد باقر (ع) را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

صدای لا اله الا اللّه فرشتگان بلند به گوش می‌رسد و افلاکیان هم صدا با زمینیان شده‌اند تا تابوت خورشید پنجم را به بقیع سراسر مظلومیت برسانند هم او که نامش محمّد بود، کنیه اش ابوجعفر و لقبش باقرآری،  باقرالعلوم همان شکافنده مخزن علم! که زمین توان آن همه دانش را نداشت و در پذیرشش بخل ورزید.

 او که فرزند زین العابدین بود و شاهد عشق و ولایت مداری؛ دلش یادگاری بود از عاشقانه‌های کربلا و ما رأیت الا جمیلای زینب (س)، با اینکه وارث درد‌های پر زخم کربلا بود و داعیه دار مظلومیت سر‌های بریده‌ای که از سیاه دلی یزید، به نیزه رفته بود؛ دلش شکسته از جهلی بود که یارای علم، حلم و بردباری اش را نداشت.

او که به زیبایی علم لدنی‏ اش، بیدار کننده خاکیان بود و رسایی خطبه‏ هایش لرزه بر اندام دشمنانش می ‏انداخت که تاب وجود پر مهرش را نداشتند، باقرالعلوم بود و گسترش‏ دهنده و شکافنده دانش،  اما امشب زمین و آسمان از غم فراقش شکافته می‌شود و اندوه می‌پراکند حتی زمین، سوگوار است، اما بقیع با همه غربتش آغوش گشوده تا این مروارید تسبیح نبوی را به آرامش برساند.

اینجانب شهادت حضرت امام محمد باقر را بر مردم شهرستان اندیکا و شیعیان تسلیت عرض می‌کنم.

انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار