مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری حائز رتبه برتر کشوری شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، ابراهیم شریفی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: شورای فرهنگ عمومی استان بر اساس پایش دبیرخانه ملی این شورا در برخی شاخص‌ها موفق به دست‌یابی رتبه‌های برتر شد.

او افزود: شورای فرهنگ عمومی استان در رابطه با برگزاری منظم و مستمر جلسات در رتبه دوم و در رابطه با برگزاری جلسات شورای فرهنگ عمومی شهرستان‌های کشور، رتبه سوم را کسب کرد.


بیشتر بخوانید


شریفی اضافه کرد: شورای فرهنگ عمومی استان در سال ۹۸ با برگزاری ۱۰ جلسه، بررسی ۴۸ دستور جلسه و ۴۳ مصوبه توانست در مقایسه با سایر استان‌های کشور حائز رتبه دوم شود که بی شک این موضوع امسال نیز با جدیت و اهتمام ویژه‌ای تداوم می‌یابد.

او ادامه داد: در شهرستان‌ها نیز رویه منظم و مستمر برگزاری جلسات شورای فرهنگ عمومی برقرار است که در مجموع به همت اعضای این شورا در تمامی شهرستان‎ها ۵۶ جلسه با ۳۳۲ مصوبه طی سال گذشته برگزار شد.

شریفی با بیان اینکه شورای فرهنگ عمومی یکی از شورا‌های زیرمجموعه شورای عالی انقلاب فرهنگی نقش مهمی در تقویت ارزش‌های اسلامی و پسندیده دارد گفت: بی شک بهره گیری از تمامی ظرفیت‌های این شورا نیازمند تعامل و هم افزایی دستگاه‌های عضو است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.