مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان گفت: با توجه به فعالیت ۳۱۷ واحد تأسیسات گردشگری در استان زنجان، نظارت بر تأسیسات گردشگری زنجان تشدید می‌شود.

میراث فرهنگیبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، ارجمند مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان گفت: ۶۵۲ مورد تشدید نظارت بر تاسیسات و مراکز گردشگری، ۲۱ مورد ایجاد امکان بازدید مجازی از جاذبه‌های شاخص استان زنجان، ۳ مورد تعطیلی موزه‌های زنجان هم زمان با موج دوم شیوع کرونا، ۳۰۰ مورد رسیدگی به شکایات ناشی از کنسلی تور‌های گردشگری از ابتدای امسال، ۶۱ دفتر ابلاغ عدم اجرای تور به به مقصد استان زنجان توسط دفاتر خدمات مسافرتی و ابلاغ پروتکل‌های بهداشتی اعلام شده از وزارت خانه و دانشگاه علوم پزشکی زنجان به کلیه تاسیسات از اقدامات شاخص کمیته اماکن گردشگری و فضا‌های ورزشی ستاد مبارزه با کرونا از تیرماه تاکنون اتفاق افتاده است.

ارجمند افزود: هدف از این نظارت‌های مشارکتی استان زنجان ارائه خدمات مطلوب و بدون ایراد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به مسافران و گردشگران تابستانی است.

او گفت: با توجه به‌ضرورت اعتماد سازی دوباره در میان اذهان عمومی مبنی بر ارائه خدمات ایمن به گردشگران از سوی اجزا و مؤلفه‌های گوناگون، زنجیره تأمین خدمات گردشگری، با ارسال پروتکل‌ها و چک لیست‌های نظارتی به تمامی ادارات کل استانی به‌منظور نظارت دقیق بر اجرای مؤثر پروتکل‌های بهداشتی در تأسیسات گردشگری در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان ادامه داد: تمامی واحد‌های خدمات‌رسانی به مسافران و گردشگران در همه ابعاد اعم از اسکان، رفاه، خدمات بهداشتی و درمان، خدمات پذیرایی وخدمات رفاهی و سرگرمی مورد نظارت و بازرسی قرار می‌گیرند.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.