مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی از تغییر استفاده ازسبک ظرفیت هئیت‌ها درمحرم امسال خبر داد..

حجت الاسلام رضایی مدیرکل تبلیغات اسلامی در گفتگو خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، گفت: با توجه به شرایط خاص بیماری کرونا سبک استفاده از ظرفیت هیئت‌ها باید عوض شود و مدل کار آن‌ها در شرایط جدید باید تغییر کند.

او افزود: محرم یکی از مناسبت‌های بسیار اثرگذار در زندگی بشریت است که هم در بخش‌های اعتقادی، اخلاقی و اجتماعی و همین‌طور فکری و فقهی آثار بسیار خوبی دارد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی با اشاره به کارآیی بسیارخوب فضای مجازی گفت:ازآنجایی که در شرایط موجود امکان تبلیغ چهره به چهره مانند گذشته وجود ندارد باید راهکار برگزاری آن با توجه به شرایط موجود و در فضای مجازی انجام شود.

حجت اسلام رضایی بیان کرد: پارسال قبل از شروع محرم برنامه‌های زیادی ازجمله مراسم طلایه داران تبلیغ و همایش‌های مربوط به محرم را داشتیم که امسال با توجه به شرایط پیش‌آمده کشورمان باید این برنامه‌ها را تغییر بدهیم.


بیشتر بخوانید


مدیرکل تبلیغات اسلامی تصریح کرد: با تأکید مرکز به بومی‌سازی و درگیر شدن همه همکاران در برنامه‌ریزی‌ها، هر ۱۴ کارگروه ستاد محرم باید با مسئولیت کارشناسان شکل بگیرد و اعضای هر کارگروه کیفی انتخاب شوند و کارشناسان حتماً با همتای خود در مرکز ارتباط مستمر داشته باشند.

حجت اسلام رضایی در پایان گفت:با برنامه ریزی درست و استفاده از ظرفیت بالای کارگروه‌ها می‌توانیم محرم را مثل هرسال باشکوه برگزار کنیم و شاهد آثار و برکاتش باشیم.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.