محمودزاده گفت: ۲۰۰ هزار واحد مسکونی با همکاری بسیج مستضعفین برای محرومیت زدایی دهک‌های پایین به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم امضای تفاهم نامه همکاری بین وزارت راه و شهرسازی و سازمان بسیج مستضعفین در زمینه محرومیت زدایی به امضا رسید.

در این مراسم محمود محمود زاده معاون مسکن و ساختمان وزیر راه وشهرسازی با بیان اینکه تولید مسکن یکی از بزرگترین دغدغه‌های وزارت راه و شهرسازی در سراسر کشور است، گفت: این وزارتخانه طرح‌های بسیار زیادی در سراسر کشور در بخش‌های مختلف بر عهده دارد.

این مقام مسئول بیان کرد: در طرح ملی مسکن ساخت ۴۰۰ هزار واحد مسکونی را در دستور کار خود قرار داده و ساخته ایم، همچنین ساخت ۲۰۰ هزار واحد مسکونی هم با مبلغ اقساط بسیار کم  از جمله برنامه‌های این وزارتخانه در حوزه محرومیت زدایی است.


بیشتر بخوانید


او ادامه داد: در این طرح با مشارکت تمامی دستگاه‌های حمایتی شامل سازمان بسیج مستضعفین، کمیته امداد و بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان امام و سازمان اوقاف واحدهایی را برای دهک‌های اول تا سوم می سازیم.

او اظهار کرد: نقش ویژه ساخت این واحد‌ها بر عهده سازمان بسیج مستضعفین است و با توجه به امکانات اجرایی مقرر شد ۲۰۰ هزار واحد مسکونی در سراسر کشور شناسایی شود تا در نهایت این واحدها به متقاضیان تحت پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد تحویل داده شود.

محمود زاده تصریح کرد: سعی خواهیم کرد که این واحد‌ها را با کمترین آورده به گروه دهک‌های اول تا سوم تحویل دهیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار