پیام‌های دریافتی در هفتم مردادماه؛

از سهمیه سوخت تاکسی‌های اینترنتی تا حق پرستاران در بحران کرونا

پیام‌های رسیده در تاریخ هفتم مردادماه در (صدای مردم) سایت باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته قابل مشاهده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، پیام‌ها و درخواست‌های ارسالی شما به سایت باشگاه خبرنگاران جوان (صدای مردم) به نشانی www.yjc.ir روزانه در قالب یک بسته منتشر می‌شود.

از میان انبوه پیام‌های رسیده در تاریخ هفتم مردادماه در (صدای مردم) سایت باشگاه خبرنگاران جوان، مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.


ب

 



عدم واریز حق‌التدریس اساتید دانشگاه آزاد
در خصوص حق‌التدریس اساتید دانشگاه آزاد که هم مبلغش خیلی کمه (ساعتی ۱۴ تومان) و هم این‌که از پارسال تا حالا حق‌التدریس دانشگاه آزاد واریز نشده است، هر چی هم که پیگیری می‌کنیم میگویند که باشه، ولی باز خبری نمی‌شود. تازه یارانمان را هم قطع کردن... ممنون می‌شویم اگر در این خصوص پیگیری‌های لازم را به عمل آورید.


 

عدم ورودی و خروجی از مسیر جاده اندیشه - شهر قدس - تهران در سر پل کفش ملی جهت ورود به جاده فتح
ضمناً کیفیت آسفالت و وجود درز‌های انقباضی فلزی ناایمن پل و عدم ایمن‌سازی و آسفالت در پل کفش ملی و پل راه‌آهن در جاده مذکور سبب بروز تصادفات شدید و ترافیک و پارگی لاستیک و صدمات شدید به جلوبندی خودرو‌ها در این محدوده می‌گردد. خواهشمندم در این خصوص در بخش‌های مختلف خبری فیلم و گزارش تهیه و پیگیری نمایید. با تشکر



مشکلات سایت معاملات برخط سهام کارگزاری آگاه
مشکلات کارگزاری آگاه همچنان برجاست لطفاً شکایات ما رو به مسئولان برسانید هیچ‌یک از مسئولان و سازمان‌ها حتی کارگزاری آگاه  پاسخگو نمی‌باشند شماره تماس‌ها همش مشغول هست خودتان می‌تونید امتحان کنید.  از ساعت ۸ ونیم تا ۱۰ نیم که من نتوانستم به این سایت دسترسی داشته باشم ما مشتریان آگاه دیگه می‌خواهیم کارگزاری ضررمان جبران کند.


 

سهمیه سوخت تاکسی‌های اینترنتی
سلام و عرض ادب در سال ۹۹ در مجموع یک‌بار سهمیه بنزین به رانندگان تاکسی اینترنتی تعلق گرفته کرایه ارزان کمیسیون بالا شرکت‌ها استهلاک ماشین به این‌ها هزینه سوخت سه هزارتومانی هم اضافه کنید علاوه بر اینکه چیزی دست راننده را نمایید بلکه یک چیزی هم باید از جیبش هزینه کند لطفاً اطلاع‌رسانی کنید. تشکر


 

سهام عدالت
سلام یک ماه است سهام خود را برای فروش گذاشتم هنوز ریالی واریز نشده بانک پاسخگو نیست این سهام عدالت نیست سهام غیر عدالت است برای بعضی وجه واریز شده برای بعضی وجه واریز نشده بعضی سهام عدالت دارند بعضی ندارند.


 

درخواست عاجزانه برای پیگیری مطالبه افزایش سن ورود به دانشگاه فرهنگیان
خبرنگاران جوان عزیز از شما خواهشمندیم بار دیگر به این موضوع بپردازید. ما هنوز بلاتکلیف هستیم. با تشکر



هزینه‌ی انصراف
با سلام yjc عزیز لطفاً در مورد هزینه‌ی انصراف دانشجویانی که چند سال از دانشگاه دولتی انصراف دادن، ولی توان پرداخت هزینه‌ی انصرافشان را ندارند و دیپلم و مدرک پیش‌دانشگاهی‌شان گرو هست یک اقدامی بکنید فقط شما می‌توانید صدای ما رو به گوش مسئولان برسانید . هیچ راهی برای تأمین هزینه‌ی انصراف برای خیلی از انصرافی‌ها وجود ندارد ما تاوان انتخاب رشته مان را دادیم با بی‌حاصل شدن وقتی که برای خواندن و قبولی در کنکور گذاشتیم با وقت و هزینه‌ای که برای همان چند ترم کردیم ما مجبور به انصراف شدیم مثلاً خود من شوهرم به خاطر دور بودن راه وادار به انصرافم کرد در صورتی که وقتی انتخاب رشته می‌کردم مجرد بودم.


 

حق کرونای من پرستار

سلام خسته نباشید. تو را به خدا به دادمان برسید ما صدامان به جایی نمی‌رسد صدای ما باشید. من پرستارم من و همکارانم ۵ ماهه درگیر کرونایم و داریم شیفت میدیم خیلی از همکارامون مثبت شدن و خدا بهمان برشون گرداند آن وقت حالا که نوبت حق الزمه کرونای پرستاران شده همش را دارن می‌برند برای رئیس روسا بخشنامه وزارت که خیلی هم ناعادلانه است میگه هر پرستار ساعتی ۲۵۰۰۰ تومان باید حق کرونا بگیره این در صورتیِ که می‌خواهند به ما هر شیفتی ۲۵۰۰۰بدن  بیمارستان امام خمینی شهرستان الشتر استان لرستان به جای ساعتی ۲۵۰۰۰ تومان حق کرونا دارن شیفتی ۲۵۰۰۰ حساب می‌کنند.


 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار