مدیرکل فرودگاه های خراسان رضوی گفت: سرعت بخشی در تکمیل فرودگاه گناباد نیازمند عزم جهادی همه مسئولان و دست‌اندرکاران است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمود امانی مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی در جلسه بررسی مسائل و مشکلات ساخت فرودگاه گناباد گفت: مردم به دنبال سیاست و جریان‌های چپ و یا راست نیستند بلکه خواستار مسئولانی خدوم و رویکردی جهادی هستند.

او افزود: با روحیه همراهی و همدلی و تعامل مسئولان و امام جمعه و نماینده مردم گناباد در مجلس شورای اسلامی امسال طرح راه اندازی فرودگاه گناباد در موعد مقرر به بهره‌برداری برسد.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی با اشاره به سرعت بخشی در اجرای طرح گازکشی و فیبرنوری و برق رسانی فرودگاه گناباد، ادامه داد: سرعت بخشی در تکمیل طرح احداث فرودگاه این شهرستان در اولویت اقدامات اداره کل فرودگاه‌های خراسان رضوی است و از همه ظرفیت‌های موجود در این ارتباط استفاده می‌شود تا به موازات سایر طرح‌های در دست اجرا تا دو ماه آینده تکمیل و به بهره برداری برسد.

امانی بیان کرد: تجهیزات بازرسی و سیستم‌های کمک ناوبری، دستگاه برج مراقبت و ماشین‌آلات آتش نشانی و تجهیزات مربوطه به موازات تکمیل فرودگاه گناباد تامین و ارسال می‌شود.

او تصریح کرد: طرح احداث فرودگاه گناباد از نظر اجرا ۸۷ درصد و از لحاظ ریالی و تخصیص اعتبار ۹۳ درصد پیشرفت دارد.
بیشتربخوانید:


حامد قربانی فرماندار گناباد گفت: راه اندازی فرودگاه از خواسته‌های دیرینه مردم این شهرستان است و این طرح که از سال ۱۳۷۲ آغاز شده، در مقاطع مختلف پیشرفت‌هایی داشته است، ولی طی چهار سال گذشته عزم جدی مسئولان بر سرعت بخشی تکمیل آن قرار گفت و در سفر سال قبل استاندار خراسان رضوی به این استان جز تفاهمنامه‌های مهم اقتصادی این سفر قرار گرفت.

او افزود: به دنبال بازدید دو ماه گذشته مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی و نماینده مردم گناباد و بجستان از طرح احداث فرودگاه گناباد تاکنون شاهد پیشرفت‌های خوبی در اجرای آن بودیم و پیمانکار با انگیزه خوبی آن را در دست اجرا دارد.

فرماندار گناباد محوطه سازی و احداث راه دسترسی را از مشکلات اجرای طرح احداث فرودگاه گناباد دانست و ادامه داد: احداث جاده مواصلاتی به پیمانکار واگذار شده و با مشارکت خیران بخشی از راه دسترسی تسطیح و آماده واگذاری برای انجام اقدامات زیرساختی و آسفالت است و احداث تاسیسات آب و برق و گاز آن با وجود واگذاری به پیمانکار به دلیل نبود نقشه واحد تاکنون محقق نشده است.

قربانی بیان کرد: در کنار تکمیل دیگر بخش‌های فرودگاه گناباد عملیات برق رسانی، آب‌رسانی و گازرسانی و طرح فیبر نوری آن هم با جدیت دنبال شود.

در پایان این جلسه مهدی توکلی کندری به عنوان رئیس فرودگاه گناباد معرفی و از زحمات حسین ایزدی در این سمت قدردانی شد.

 
انتهای پیام//ز.ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.