مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: فعالان اقتصادی مراقب آگهی‌های خلاف واقع باموضوع مالیات باشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، محمدعلی غفاری مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد گفت : فعالان اقتصادی استان مراقب سوءاستفاده برخی افراد شیاد که سعی دارند از طریق درج آگهی‌های غیرمعتبر در فضای مجازی و برخی سایت‌ها با عنوان مالیات از مردم اخاذی کنند، باشند.
 
غفاری افزود: چند روز اخیر افرادی با درج یگ آگهی خلاف واقع در سایت دیوار و ارسال پیامک به تلفن همراه افراد درخواست پرداخت مبلغی به عنوان مالیات کرده اند.

او بیان کرد: مودیان برای انجام امور مالیاتی خود تنها به درگاه (www/tax.gov.ir) سازمان امور مالیاتی مراجعه کنند.
 
مدیرکل امور مالیاتی استان گفت: سامانه ۱۵۲۶ اداره کل امور مالیاتی آماده پاسخگویی به فعالان اقتصادی در برخورد با هرگونه آگهی مشکوک با موضوع مالیات و اخاذی با عنوان مالیات است.
 
غفاری فعالان اقتصادی را به ثبت ابلاغ اوراق مالیاتی فرا خواند و افزود: این امر تسهیل امور مودیان، کاهش اتلاف وقت و هزینه‌های رفت و آمد را به دنبال دارد.

او بیان کرد: به منظور اجرای طرح جامع مالیاتی و هوشمندسازی مالیات گام دیگری از خدمات آنلاین به مودیان مالیاتی از طریق ثبت ابلاغ الکترونیکی اوراق مالیاتی فراهم شده است.
 
مدیر کل امورمالیاتی افزود: با توجه به اجرای سراسری طرح ابلاغ الکترونیک اوراق مالیاتی در سراسر کشور، مودیان مالیاتی باید در اسرع وقت با مراجعه به سامانه tax.gov.ir برای فعال کردن ابلاغ الکترونیک با استفاده از رمز عبور شخصی اقدام کنند.
 
غفاری گفت: اشخاص حقیقی تا پایان مرداد ماه و افراد حقوقی و املاک اجاره‌ای تا سی و یکم شهریور برای تسلیم اظهارنامه مالیاتی فرصت دارند.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.