مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: از ابتدای امسال تاکنون هزار و ۱۷۶ فقره تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان پرداخت شده است.

کمیته امدادبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: براساس آمار‌های موجود هزار و ۱۷۶ فقره تسهیلات قرض الحسنۀ کارگشایی، اشتغال، مسکن و ودیعه مسکن از طریق صندوق امداد ولایت به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان و اقشار نیازمند از ابتدای امسال تاکنون پرداخت شده است.

او با اشاره به اینکه تسهیلات پرداختی به مددجویان تحت حمایت و اقشار نیازمند به صورت قرض الحسنه بوده است، افزود: طبق آمار‌های موجود میزان تسهیلات قرض الحسنه اعطایی از سوی صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان زنجان به مددجویان تحت حمایت و اقشار نیازمند از ابتدای امسال تاکنون حدود ۸ میلیارد تومان بوده است.

صفری با اشاره به اینکه بخشی از خدمات معوض کمیته امداد استان زنجان به منظور کمک به رفع نیاز‌های ضروری خانواده‌های تحت حمایت در قالب تسهیلات کارگشایی به جامعه هدف این نهاد ارائه می‌شود، ادامه داد: ۸۱۶ فقره از مجموع تسهیلات قرض الحسنه پرداختی صندوق امداد ولایت از ابتدای امسال به میزان بیش از سه میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان به همین منظور انجام شده است.

او با بیان اینکه یکی از خدمات مهم کمیته امداد در حوزه خدمت رسانی به جامعه هدف و توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت ایجاد زمینه اشتغالزایی آن‌ها از طریق پرداخت تسهیلات اشتغال است، اضافه کرد: با همین رویکرد و بهره گیری از منابع صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان از ابتدای امسال تاکنون ۱۱۴ فرصت شغلی جدید با سرمایه گذاری دو میلیارد و ۱۲۵ میلیون تومانی این نهاد برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان ایجاد شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان ادامه داد: بیش از یک میلیارد و ۹۶۰ میلیون تومان نیز در قالب تسهیلات قرض الحسنه برای کمک به تهیه، تکمیل، تعمیر، بهسازی و احداث مسکن ۱۷۳ مددجو و تأمین ودیعه مسکن ۵۴ خانواده تحت حمایت فاقد مسکن و مستأجر از ابتدای امسال تاکنون پرداخت شده است.
 
انتهای پیام/م
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.