در آستانه بازی حساس ذوب آهن در لیگ برتر فوتبال، یکی از بازیکنان این تیم به کرونا مبتلا شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، بازیکنان مربیان و عوامل اجرایی تیم فوتبال ذوب آهن دوشنبه هفته جاری برای هفتمین بار مورد آزمایش تست کرونا قرار گرفتند که در این آزمایش تست یکی از بازیکنان ذوب آهن مثبت اعلام شد.

این درحالی است که سبز پوشان اصفهانی روز جمعه ۱۰ مرداد ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه باید از هفته بیست و هفتم لیگ برتر‌ در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف نفت مسجد سلیمان بروند، که بازی سختی هم برایشان محسوب می‌شود.

علی دادفر مدیر رسانه ای باشگاه ذوب آهن در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از اصفهان،   گفت: ما طبق تست های دوره ای دوشنبه هفته قبل زیر نظر افسر کنترل کرونا که از ایفمارک بود برای هفتمین بار تست دادیم، متاسفانه جواب تست کرونا یکی از بازیکنان تیم فوتبال ذوب آهن مثبت شده است.

دادفر ادامه داد: طبق قوانین نمی‌توانم نامی از این بازیکن ببرم، قائدتا این بازیکن قرنطینه میشود و سایر بازیکنانمان که تست آن ها منفی شده است را برای بازی مقابل مسجد سلیمان در لیست قرار داده و از آن ها استفاده خواهیم کرد.

همه این اتفاقات درحالی است که ذوب آهن شرایط خوبی در جدول لیگ برتر فوتبال ندارد و اگر از حاشیه ها رها نشود، امکان سقوطش به لیگ یک وجود دارد.

شاگردان بوناچیچ کروات درحال حاضر با ۲۵ امتیاز در رده دوازدهم قرار گرفته اند و با منطقه سقوط و نیم پانزدهم، فقط ۲ امتیاز فاصله دارند.

در آن سمت هم تیم مسجد سلیمان سرمربی خود هومن افاضلی را که گریبان‌گیر این بیماری خطرناک شده و احتمالا نمی تواند به اصفهان سفر کند را در اختیار نخواهد داشت. اما با این وجود نفتی‌ها با کسب ۳۳ امتیاز در این فصل، روند خوبی داشته و جایگاه هشتم را تصاحب کرده اند.
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.