اتحادیه فوتبال انگلیس در تلاش است دیدار سوپر جام فصل ۲۰۲۰- ۲۰۱۹ این کشور را با حضور تماشاگران برگزار کند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، اتحادیه فوتبال انگلیس در تلاش است دیدار سوپر جام این کشور  موسوم به "کامیونیتی شیلد" را  روز ۲۹ آگوست با حضور حدود ۲۰ هزار تماشاگر در ورزشگاه ومبلی لندن برگزار کند.

لیورپول قهرمان این فصل رقابت‌های لیگ برتر انگلیس روز ۲۹ آگوست برابر قهرمان جام حذفی (برنده دیدار آرسنال و چلسی) در ورزشگاه ملی ومبلی لندن به میدان خواهد رفت.

به گزارش رسانه‌های انگلیسی، اتحادیه فوتبال این کشور در حال رایزنی با دولت است تا اجازه حضور هواداران در این بازی را کسب کند و اکنون گفت و گو‌ها به سطح پیشرفته‌ای رسیده است.

اگر با حضور هواداران موافقت شود، پس از اواسط ماه مارس که فوتبال انگلیس به خاطر شیوع کرونا تعطیل شد، این اولین حضور هواداران در ورزشگاه‌های این کشور خواهد بود.

امید می‌رود اتحادیه فوتبال انگلیس بتواند اجازه حضور ۱۵ تا ۲۰ هزار تماشاگر را با حفظ فاصله گذاری اجتماعی، برای دیدار سوپرجام کسب کند.

این برنامه  بخشی از یک طرح گسترده‌تر برای بازگشت هواداران به استادیوم‌ها تا ماه اکتبر است.

"بوریس جانسون" نخست وزیر انگلیس اوایل این ماه اعلام کرد که دولت قصد دارد تا اول اکتبر امکان ورود تماشاگران به ورزشگاه‌ها را فراهم سازد و پیش از آن تاریخ، این طرح در چند نوبت به صورت آزمایشی اجرا خواهد شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.