فیلمی از تذکر محترمانه پلیس بجنورد به فردی که پوشش نامناسب داشت در فضای مجازی در روز‌های اخیر منتشر شد که مطابق معمول با واقعیت فاصله زیادی دارد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، ظاهراً این روز‌ها رسانه‌های آن سوی مرز و برخی از افراد که بازیچه سیاست‌های تفرقه افکنانه غرب به ویژه انگلیس و آمریکا شده‌اند از هر حربه‌ای برای اختلاف افکنی استفاده می‌کنند و این بار نوبت سو استفاده از عواطف یک دختر ۱۴ ساله بجنوردی شده است.

به موجب ماده ۱۴۱ قانون مجازات اسلامی پوشش نا مناسب در انظار عمومی جرم محسوب می‌شود و مشمول مجازات‌هایی است، این قوانین از شرع و عرف ایرانی و اسلامی ناشی می‌شود که مورد قبول جامعه است همان طور که عفاف در بسیاری از دیگر جوامع بشری و کشور‌ها مورد توجه قرار دارد.

از سوی دیگر شاهد هستیم بسیاری از کشور‌های به ظاهراً آزاد اندیش غربی نیز قوانین صریحی در خصوص نوع پوشش در جامعه دارند و طبیعتاً نظارت بر اجرای این قوانین نیز بر عهده پلیس گذاشته شده است.

در همین راستا انتظار مردم از نیروی انتظامی در ایران نیز تذکر لسانی و امر به معروف و نهی منکر است و اگر این جرایم به صورت عمدی و اصرار بر جرم انجام شود مجازات‌های دیگری نیز در نظر گرفته شده که نیروی انتظامی در این زمینه نقش ضابط را ایفا می‌کند.

در فیلمی که روز‌های اخیر در گروه‌های مجازی منتشر شده یکی از مأموران نیروی انتظامی پس از درخواست و تماس مردم با پلیس در یکی از محلات شهر حاضر می‌شود و در کمال آرامش و احترام به حقوق شهروندی از یکی از شهروندان بجنوردی درخواست می‌کند که در مکان عمومی از پوشش مناسب و عرف استفاده کند. حتی از برخورد با وی خودداری و با والدین این شخص صحبت می‌کند.

آنچه که به وضوح مشخص است در این فیلم مأمور نیروی انتظامی با احترام کامل با والدین این نوجوان صحبت می‌کند و سعی در توجیه و راهنمایی دارد.

در حالی که بر خلاف قانون یکی از شهروندان اقدام به فیلمبرداری از مکالمه پلیس و والدین این دختر جوان می‌کند اماپلیس حتی با فیلمبردار نیز برخورد نمی‌کند.

این در حالیست که مطابق قانون موجود «با توجه به قرارداد همکاری مسیح علی‌نژاد با آمریکایی‌ها کسانی که از خودشان یا دیگران فیلم در رابطه با کشف حجاب بگیرند و برای این فرد ارسال کنند مشمول ماده ۵۰۸ قانون مجازات اسلامی خواهند بود و بین یک تا ده سال حبس برای‌شان در نظر گرفته می‌شود.»

علی نژاد؛ فردی که از خانواده هم طرد شده است

معصومه علی‌نژاد قمی کلایی که متولد قمی کلای بابل است پس از فتنه ۸۸ که موجب نا امنی و تخریب اموال عمومی و نظم جامعه شد از ایران فرار و فعالیت‌های خود را با نام مسیح علی نژاد در آمریکا آغاز کرد و مورد اقبال شبکه‌های بی بی سی، من و تو و شبکه صدای آمریکا قرار گرفت. نکته جالب اینکه در رزومه این فرد به جز، بر هم زدن ضوابط و قوانین و عرف حاکم بر جامعه، دفاع از زندانیان و متخلفانی که در محاکم جرایم آن‌ها ثابت شده است و ایجاد اخلال و تشویش در جامعه چیز دیگری دیده نمی‌شود، برای این اقدامات امکانات کامل از سوی آمریکا در اختیار این فرد قرار می‌گیرد و قرارداد‌هایی نیز با مؤسسه‌های رسانه‌ای آمریکایی تنظیم و مبالغ هنگفتی نیز دریافت کرده است.

اتخاذ این رفتار کار را به جایی رساند که حتی خانواده علینژاد در مصاحبه‌ای در برنامه بدون تعارف از رفتار‌های وی برائت جستند. حالا این فرد خود را مدافع حقوق زنان ایرانی می‌داند و سعی می‌کند از احساسات یک دختر ۱۴ ساله سو استفاده کند. در این فیلم خواهر مسیح، دعا می‌کند که معصومیت از دست رفته خواهرش باز گردد تا به آغوش خانواده اش برگردد.

در حالی که مردم ایران با سخت‌ترین و ظالمانه‌ترین تحریم‌ها از سوی آمریکا مواجه هستند و در ایام شیوع کرونا از دریافت دارو‌های مورد نیاز اولیه، ماسک و اقلام بهداشتی محروم هستند، علی نژاد با بازپخش فیلم یک دختر بجنوردی و دستکاری و تدوین مجدد فیلم سعی در تشویش اذهان مردم می‌کند و جالب اینکه در مقابل این اقدامات هزینه‌های هنگفتی هم دریافت می‌کند.


بیشتر بخوانید


اما حقیقت ماجرا چیست؟

برای بررسی دقیق‌تر موضوع ابتدا به سراغ مسئولان نیروی انتظامی رفتیم. سرهنگ محسن عربی، معاون اجتماعی نیروی انتظامی خراسان شمالی در خصوص این اتفاق در گفتگو با مهر اظهار کرد: انتشار فیلم برخورد قانونی یک مأمور وظیفه شناس در شبکه‌های معاند، سو استفاده از یک برخورد قانونی و دروغ مجازی است.

وی افزود: طی چند شب گذشته در پی مطالبه مردمی مبنی بر اینکه دختر و پسر نوجوانی با پوشش نامناسب اقدام به تردد در یکی از خیابان‌های شلوغ سطح شهر بجنورد می‌کنند، گشت مذکور به محل تردد این دو نوجوان اعزام می‌شود.

عربی ادامه داد: زمانی که مأموران در محل مورد نظر حاضر می‌شوند به این ۲ نوجوان با رعایت حقوق شهروندی تذکرات لازم را ارائه و درخواست حضور والدین این خواهر و برادر را می‌کنند.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی خراسان شمالی تصریح کرد: فردی از روی ناآگاهی فیلم این صحنه را در فضای مجازی منتشر و چنین وانمود می‌کند که والدین این بچه‌ها با مأموران درگیر شدند در حالی که در باز بینی فیلم‌های مدار بسته از محل، مشخص شد مأمور نیروی انتظامی با متانت و خوش‌رویی با این افراد برخورد می‌کند و خانواده این دو نوجوان از رفتار مأمور نیروی انتظامی تقدیر کردند.

ماجرای تقطیع شده!

برای بررسی دقیق‌تر ابعاد ماجرا به محل وقوع اتفاق رفتیم. مصطفی یکی از کسبه محل که این اتفاق در نزدیکی مغازه به وقوع پیوسته پس از دیدن فیلم مورد نظر در شبکه‌های اجتماعی، به خبرنگار مهر می‌گوید: باور کنید اگر خودم شاهد این صحنه نبودم به این صراحت صحبت نمی‌کردم، ولی ماجرا به این شکل نمایش داده شده در فیلم نیست، زیرا پلیس هیچ گونه برخوردی با فرد بدحجاب نداشت و در کمال ادب و متانت با او و مادرش صحبت کرد.

مصطفی علت انتشار این صحنه‌ها را خالی بودن دست دشمن می‌داند و در این خصوص گفت: اگر برخورد‌های قانونی و محترمانه نباشد وضعیت بسیار نامطلوب‌تر خواهد شد.

حقیقت ماجرای درگیری نیروی انتظامی با والدین دختر و پسر بدپوشش

هشتگ «پلیس با غیرت» در فضای مجازی

در حالی که انتشار این فیلم تقطیع شده همراه با استفاده از توصیفات اغراق آمیز و تکراری دیکته شده در شبکه‌های اجتماعی با هدف زیر سوال بردن نیروی انتظامی و تحت فشار قرار دادن مأمور مربوطه انجام پذیرفت، اما در فضای مجازی استان فضایی دیگر رقم خورد.

کاربران فضای مجازی خراسان شمالی با آگاهی و شناسایی اهداف مأموران رسانه‌ای آمریکایی، با هشتگ‌های «پلیس با غیرت» و «نگهبانان عفت» به این مسئله واکنش نشان دادند.

سختی‌های پلیس بودن / مردم ناظر بر نیروی انتظامی

رضا یکی از مأموران نیروی انتظامی خراسان شمالی در گفتگو با مهر اظهار کرد: پلیس همواره تحت نظر مردم است و اگر کوچک‌ترین اشتباهی از ما ببینند روی حساب کل مجموعه می‌گذارند پس باید به شدت از رفتار خود مراقبت کنیم.

وی افزود: در ماجرای اخیر همکارم با خوش‌رویی و لبخند به نوجوانی که پوشش نا مناسب داشت، تذکر محترمانه‌ای می‌دهد، اما باز هم عده‌ای می‌خواهند از آن سو استفاده کنند.

این مأمور نیروی انتظامی در انتها گفت: پلیس باید صبح تا شب در میان مردم با فشار روانی و فیزیکی بالا حضور داشته باشد و، اما همواره سعی داریم خوش رویی و خوش خلقی خود را از دست ندهیم.

منبع: مهر

انتهای پیام/

 

برچسب ها: حجاب ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۴۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
مجرد ۴۰ ساله
۱۷:۵۷ ۱۰ مرداد ۱۳۹۹
واسه ازدواج جوانان هم یه فکری بکنید.حدود ۱۳ میلیون مجرد وجود دارد
از سن ازدواج آنها خیلی گذشته و به دلیل مشکل مالی نمیتونن ازدواج کنن و یکی مثل خودم دیگه افسرده شدم.
ممنون.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۹ ۱۰ مرداد ۱۳۹۹
تنها چیزی که بلدن مردم ما از غربی ها یاد بگیرن پوشش و کارای غیر اخلاقی هست وگرنه کلا بلد نیستیم ویژگی های مثبت رو یادبگیریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۶ ۱۰ مرداد ۱۳۹۹
با گرانی و اختلاسگران مبارزه کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۲ ۱۰ مرداد ۱۳۹۹
بد حجابی ناامنی میاره .سعی نکنین با بد حجابی به چشم بیاین.مثل یه مروارید داخل صدف باشین.دست نیافتنی وزیبا...........
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۱ ۱۰ مرداد ۱۳۹۹
حالا چه زود اینجا حاضر شدن
Germany
محمدرضا اویسی7891
۲۰:۵۲ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
بجنورد شهر ژنرال محمد علی صفا شکارچی تانکهای عراقی. یک نفر مقابل یک جهان. بعد از شهادتش محمد علی دیگری جهان را ارایش کرد و خرمشهر رو با کمک خدا به ما برگردوند.بجنورد ژنرال محمد علی صفا . نه به بی حجابی. تشکر نیروی با غیرت انتظامی. اینجا جمهوری اسلامی ایران است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۸ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
#بانوی_امروزی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۸ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
بارها و بارها کارشناس ها و متخصص های مربوطه گفتن اینایی که قصد خودنمایی دارن مشکلات روحی دارن . قبل از برخورد با این آدم ها یادتون باشه با یه نفر که از لحاظ عاطفی کمبود داره رو به رو میشید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۶ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
درود بر آمران به معروف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۶ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
مسائل اقتصادی سر جاش ، اجتماعی سر جاش . هر چیزی اهمیت خودش رو داره . یه نگاهی به دادگاه ها بندازید میبینید این همه طلاق و مشکلات خانوادگی چقدرش به همین مسائل خانواده برمیگرده . ممکنه کسی خیلی مشکلات اقتصادی نداشته باشه و یه لقمه نون داشته باشه اما این جور مشکلات امون نده بهش .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۳ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
منشا بی حجابی و بد حجابی و روابط نامتعارف و غیر شرعی ، به خانواده برمیگیرده مخصوصا در دختر ها . وقتی محبت پدر یا مسائل عاطفی اون ها نادیده گرفته بشه ، توجه و محبت و حمایت رو از بیرون خونه جست و جو میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۲ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
بجای این که ظاهر رو شبیه غرب کنید ، علم و مدیریت و اقتصاد و پیشرفت رو از اونا یاد بگیرید نه پوشش ادم ها و روابط اون ها رو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۰ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
خانواده را اصلاح کنید ... همه چی اصلاح میشود . مسائل اجتماعی حل میشود چون طرف تو خانواده اصیل و ریشه دار و با فرهنگ بزرگ شده .. مسائل اقتصادی حل میشه چون یاد میگیره هر پولی خوردن نداره و فردا اختلاس نمیکنه و دلالی و دزدی نمیکنه و بدبخت نمیکنه مملکت رو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۸ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
بعضیا میگن جوانه . طبیعیه که میخواد به چشم بیاد و از این حرفا . خب چرا تو زمینه های علمی و فرهنگی و ... اینا نمیدرخشن که اونجا به چشم بیان و دیده بشن ؟ حتما باید ظاهر رو فقط ببینن ؟ اگه میل به دیده شدن داره از راه درستش وارد شه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۶ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
همین بدحجابی و بی حجابی عین موریانه اساس زندگی خیلی خانواده ها رو از هم میپاشه . منشا مشکلات اخلاقی و خانوادگی به همین موضوع برمیگرده .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۱ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
پدر مادرها تاحدودی مقصرنیستند خود این بدحجابا ابروی بر والدین خود نمیزارن من نمیدونم چرا دولت با این بد حجابا برخورد نمیکنه.به نظر من هرکس رعایت نمیکنه به شدت باهاش باید بر خورد بشه .ضمنا این بدحجابا خیلی هم پرو وبی ادب شدند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۲ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
افرین بر پلیس با فرهنگ
هر بلایی سر بی حجابان بیاد حقشونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۵ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
مردم از فقر اعتقاداتشون ضعیف شده، خیلی سخته که کسی با فوق لیسانس دانشگاه دولتی بیکار باشه بعد بعضی ها با صفارش هیئت علمی دانشگاه بشن و شغل دولتی بگیرن
تهش میشه دزدی، بد حجابی، فساد و غیره
کی قرار اوضاع درست بشه؟ معجزه قراره بشه مگه که همه منتظرن؟ یا باید امام زمان ظهور کنه که اشتغال زایی بشه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۳ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
درود بر شرفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۱ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
پلیس خوب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۱ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
عذر می خوام
ولی بعد جنگ امام درباره جهاد اکبر و جهاد اصغر چی فرمودن ؟
ما 20 درصد اون همتی که توی جهاد اصغر داریم مثل مدافع حرم بودن رو اگر در جهاد اکبر صرف کنیم کشور درهمه ابعاد رشد میکنه
و شاهد این ناهنجاری ها هم نخواهیم بود
Germany
ناشناس
۱۳:۵۹ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
خیلی خوبه با بد حجابی برخورد شود
و برای از بین بردن فقر هم تلاش کنیم.
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۲:۲۳ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
تو رو به خدا برخوردتون قاطع کنید با این بد حجابی ها، این خودفروخته های کثیف جامعه را از مسیر اصلیش دارن خارج میکنند دنبال دودستگی هستن فکری به حال حجاب کنید که بد حجابی دروازه بسیاری از ناهنجاری هاست مسئولین در خواب به سر می برند؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۰ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
کسی پاسخگوی بی حجابی ها باشد .
-
ناشناس
۱۱:۳۱ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
درود بر شیر پاک خورده های باغیرت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۵ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
کمیته انقلاب اسلامی را احیا کنید تا بدانید برخورد با بدحجاب(بی حجاب) یعنی چه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۸ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
آره بخدا. اینا برخورد ندیدن که به این میگن برخورد
Iran (Islamic Republic of)
صالح
۰۹:۲۲ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
با این روند تربیت دینی و فرهنگی و خود باختگی خود و خدا نشناسی ، سوسول و جلف و توجیه گری ، نسل آینده کلا می کشن پایین و تازه نه از خارج که از داخل تشویق و حمایت می شوند و امر به معروف گناهی اجتماعی محسوب خواهد شد!!! یادتان باشد تغییر فرهنگ از فرزندان داخل گهواره و با کمک والدین نا آگاه ، که طبل میان تهی هستند شروع شد
Iran (Islamic Republic of)
هموطن
۰۹:۱۴ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
یکی گفت که... شرف و انسانیت کولبرها از پولبرها بیشتر است. فعلأ مشکل اساسی مردم ایران موضوع معیشت مردم و ساماندهی وضعیت اقتصادی کشور است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۲ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
قانون کشور باید قاطع باشد وقتی مردم هر کشور زبان خوبی حالیشون نمیشه با زور باید قانون اجرا شود واگر نه
-
ناشناس
۰۸:۳۵ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
در هر حال حجاب توی کشور ما حتی اگه از جنبه دینی و شرع نگاه نکنیم قانونه و باید اجرا بشه. و خواهشا مسائل رو با هم قاطی نکنیم گه برخی میگن الان همه مشکلات حل شدو یا تمام مشکلات مملکت سرحجابه و از این حرفا... در هر زمینه ای باید سرجای خودش با مشکلات برخورد کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۶ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
مشکل اینه که مشکلات اساسی رو سر جای خودش هیچ برخوردی باهاش صورت نمیگیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۳ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
درجامعه ای زندگی می کنیم همه باید تابع قانون باشند این که عده ای بی خرد می گویند فلان چی گرون شده نمیدونم اوضاع اقتصادی خرابه ،پس هرجور که باید بگردیم کاری نداشته باشین حرف احمقانه ای است چون اگرهرکی بخواد به هر بهانه ای موجب بی قانونی بشه سنگ روی سنگ بند نمیشه تو کشورهای اروپایی هم اینکارو نمیکنن.خدا خودش باید به جوانان ما کمک کنه و اونها را به راه راست هدایت کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۱ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
قانون کشور ما اسلامیه و دموکراسی نیست
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۸:۲۱ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
باسلام دارودسته علی نژاد اگر غیرت دارند خودشان راحفظ کنند واگر نگران حقوق بشرند آن سیاه پوست بی پناهی که زیر پای پلیس نامردشان جان داد باشند ما مسلمانیم ووظیفه کنترل حفظ شئونات کشور اسلامی زیر نظر انتظامات کشور کنترل میشه وباید بشه وربطی به مفتخوران نداره بنظر من نیاز به این همه کوتاه آمدن نیست که ماثابت کنیم پلیس کشور ما اینگونه عمل کرده پلیس ما به وظیفه اش عمل کرده وبه مفتخوران ربطی نداره زنده باد اسلام وایران
Iran (Islamic Republic of)
مرجان
۰۸:۱۳ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
پلیس با غیرت درود بر شرفت...ماها اینقد امرب معروف نمیکنیم ک اگ کسی هم میکنه اینکارو،منکر میبینیمیش،در صورتی ک امام حسین یکی از اهداف قیامش امرب معروف بود،شما فک کن ایران اسلامی چرا باید اینقد بدبخت باشه اینقد بلا سرش بیاد،بخدا همش از این بی حجابی ها و بی بندوباریها،دزدیها،فسادهایی ک اینقد تو کشورمون جولون میده
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۰۸:۰۳ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
اینقدر که سلبریتیهای بد پوشش شدند الگو و خلاف قانون عمل کردن .....دیگه مردم از قانون کریزی و درگیری با پلیسی عبایی ندارند
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیم پهلو
۰۸:۰۰ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
اگر راست میگویید فیلم همان دوربینهایی را که گفتید بررسی کرده اید بگذارید مردم ببینند تا اشتباه قضاوت نکنند مصاحبه وپرسش از مغازه دار وقتی که فیلم مستند ان موجود است معنی ندارد.
-
ناشناس
۱۲:۴۹ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
آفرین - احسنت
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۴:۱۵ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
احسنت .... یعنی نمی شد بجای آن همه صغرا و کبرا , توهمین گزارش فیلم واقعی ماجرا رو گذاشت تا دست آنها رو بشه و مردم خودشون قضاوت کنند ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۸ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
راست میگن ، اگه فیلمش همه جا پر شده پس چرا شما تو سایت نزاشتید تا خودمون ببینیم؟ شنیدن کی بود مانند دیدن؟
Netherlands
ک
۰۶:۱۸ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
برخوردمحترمانه،نه فقط اینجاست!خودم دیدم که به خاطرماسک نزدن تو کشورهای دیگه پلیسشون چطوری باچوب وباتوم هرکس که ماسک نزده باشه روکتک می زنه وتنبیه بدنی می کنه!آیاتو ایران هم پلیسش تابحال این کارروکرده؟
Netherlands
ناشناس
۰۳:۴۸ ۱۰ مرداد ۱۳۹۹
آیامأموران حفظ امنیت و مدافع نظم وقانون ایران مثل پلیس فرانسه باسلاح فلش بال چشم ده هانفر جلیقه زردهای فرانسوی روازحدقه درآورده؟یامثل پلیس آمریکابه بچه های زیرهفت سال دستنبندزده یافشارزانوبرگردن موجب قتل شهروندان ایران شده؟
Iran (Islamic Republic of)
عبدالمجیدسجادیان
۰۶:۰۱ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
اولا بر تمام تعاملات ایران واجب است شئونات اسلامی و دینی و مذهب رعایت کنند.
دوما وقتی قانون به جد درمورد رعایت قوانین درخصوص پوشش اسلامی تاکید دارد ومصوبه مجلس شورا می باشد دیگر کسی نمی تواند حریم شکنی کند.حریم شکن باید ارشادشودودرصورت عدم رعایت مجازات شود.
سوما.افرادی که حق فیلم برداری ندارندو از ماموران دولتی فیلم تهییه کنند و.تهیبه کنندگان ومنتشرکنندگان فیلم .عکس.صداباموران دولتی باید مطابق با ضوابط وقوانین رسانه ای برخورد و مجازات شوند.
چهارم.افرادخاطی باید مدارک شناسایی ضبط ومانند رانندگان جرائم هشدارنقدی و نمره منفی و بازداشت شوند
پنجم.ازمجلس شورای اسلامی تقاضا می شود نیروی انتظامی راملزم نماید ماموران انتظامی هم در بخش ارشادی و امرمعروف وهم دربخش ترافیک شهری وبرون شهری رابه دوربینها مخصوص مجهز نمایید تا افراد سود جو نتوانند برعلیه ماموران زحمت کش پلیس راه وروپلیس امنیت اخلاقی و پلیس ترافیک دورو شهری گزارش غیرواقعه تهیبه وودراختیارسودجان قرار دهند
ششم امیدوارم تمام اعاد مردم کشورم نسبت به رعایت قوانین و مقررات که برگرفته از قانون اساسی کشور می باشد رعایت نمایند .درصورت ایراد یادپیشنهادی نسبت به قوانین کشور دارندصورتجلسه تهیه شده وبه نمایندگان خوددرمجلس شورای,تحویل نمایند تا درمجلس مورد بحث وبررسی نمایند.
درپایان ازهم وطنان خود خواهشمنداست لطفا خودرادرگیرموارد بی ارزش که نزد اعاد جامعه جایگاه ندارد قرارندهند
باتشکرعبدالمجیدسجادیان از بوشهر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۱ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
املا ودستور زبانهای قبل از تو سوء تفاهم بودند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۲۲ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
به فکر مستاجر باشید به فکر متاهل بیکار باشید به فکر کارگر روز مزد باشید حجاب واجباته درست گرانفروشی دل مردم به درد آورده یک عده ضعیف دارن له میشن
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۵:۰۷ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
از نیروی انتظامی تقاضا دارم قاطعانه و قانونمندانه توام با اقتدار با جرائم مخصوصا بدحجابان و بی حجابان برخورد نماید ... پلیس ضعیف بدرد مردم نمیخورد پس قاطع باشید اما قانونمند

بدحجابان هم حق ندارند بگویند به کسی ربطی نداره ...فعلا که بی رعایتی یک عده کل دنیا را درگیر کرونا کرده ... کرونا ملموسه برایی همه ولی متاسفانه عواقب وحشتناک بدحجابی ناملموسه برای خیلی ها ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۳ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
الان درد مردم ما حجاب نیست ، اقتصاده
Netherlands
ناشناس
۰۳:۵۵ ۱۰ مرداد ۱۳۹۹
هرضرب المثلی ازرفتارو اعمال مردم همون کشورنشأت میگیره واین ضرب المثل کاملامشهوده که بایه دونه غوره بعضیهاسردیشون میشه بایه دونه مویزگرمیشون میشه!مثالش سلبریتیهای بدآموزدرجامعه مابودندکه سرآغازبی عفتی وانحطاط اخلاقی دربین مردم وکانون خانه وخانواده جامعه ایران بودندبه نظرم بایدبااینهابه شدت برخورد ومجازاتشون کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۰۵ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
اصل انقلاب اسلامی به اسلام است ولی دین ما حضرت علی هسته خرما میخورد بعد نون سفرشو میبرد دم خانه یتیمان اول گرسنگی رو حل کنیم چون گرسنگی باعث فحشا وفقر میشود
-
ناشناس
۱۲:۵۶ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
الان هم همینه منتها این مردمند که مانند حضرت علی (ع) میخورند و زندگی میکنند
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا
۰۱:۰۷ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
توروخدا یکی این مملکت ازاین وضعیت غیرعادی دربیاره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۶ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
دم پلیس گرم...تف بر غیرت کسانی که جلوی ناموسشون رو نمیگیرن بی غیرت های ابلیس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۰ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
تو به چه حقی به مردم توهین میکنی؟ مگه چکاره ای؟ اون که پلیس بود توهین نکرد تو کاسه داغ تر از آشی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۲ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
بی غیرت خیلی زیاد شده وگرنه جلوی ناموسشون رو میگرفتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۴ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
تشکر نیروی انتظامی.... اون کسانی که اینگونه فیلم برداری میکنندباید برخورد شدید قانونی بشن...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۹ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
چرا پلیس ماسک نزده. فقط ماسک راروی چانه زده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۸ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
وظیفه هر انسانی در اجتماع رعایت قانون و احترام به حقوق دیگران هست.
پلیس وظیفه قانونی و انسانی و شرعی رو انجام داده و مستحق سرزنش نیست.
باید این تذکر ها توسط بقیه هم انجام بشه.خیلی از این رفتارها به خاطر تذکر ندادن هست.
قرار نیست به بهانه جوانی هر کاری دلمون میخواد انجام بدیم.
حرف خدا و جامعه حرمت داره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۶ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
درود به شرف این بچه شیعه ناجا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۱ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
.پلیس بره با خلافکارهای گردن کلفت مقابله کنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۸ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
من که کلا از این گزارش منقلب شدم
Iran (Islamic Republic of)
جانبازجنگ
۲۳:۴۶ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
بدحجابی؟!
بدحجابی...نداریم!
مسئولین،،به خودتون بیاین...
بدحجابی قدیمی شد!
بی حجابی مرسوم شده!!!
اگه توانایی اجرای قانون رو ندارید.
کار رو به کاردان بسپارید...
بسیجیان فدایی وحزب الله مقتدر را واردمیدان کنید.
فقط ازاینهاساخته اس،،،
و...
Netherlands
حمیدرضا میرکیانی
۰۷:۲۹ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
سلام , حق دارید که مسئولین کوتاهی کرده اند , ولی جامعه مقصر اصلی همه اوضاع کشور است , از گمراهی و تباهی نسل جوان تا اقتصاد و فساد و کوتاهی دستگاههای مسئول , خودمان مقصر هستیم , برخورد بسیجی با عزیزانی که با حجاب و تفکرات دینی مشکل دارند باید بسیار دوستانه و از روی رافت و عطوفت باشد , بسیجیان فدائی آنچه رضای خدا در اوست انجام میدهند ,
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۶ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
واقعا راست میگی. بدحجابی مال قدیم بود. الان راحت روسری رو میذارن روی شونه شون و کسی هم جرأت نمیکنه چیزی بهشون بگه. اگه چیزی بگیم، ما مقصر میشیم و بی غیرت های اطراف، از اون بی حجاب دفاع میکنن. اگه مردها تعصب و غیرت دینی و شرعی و عرفی و قانونی داشتن، وضعیت حجاب ناموس شون این نبود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۲ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
کاش حالا ک گشت ارشاد برا بدحجابها هس یه گشت ارشادم واسه اختلاسگرها باشه الهی امین!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۸ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
گشت ارشاد کجا بود؟ دولت اجازه ادامه کارش رو نداد. دولت 90 درصد مقصر بی بندو باری فعلی جامعه است
Iran (Islamic Republic of)
بهنام
۲۳:۳۹ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
لباس هر کس به خودش مربوط به مردم گیر ندین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۷ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
لباس بله ولی اینها لباس نیست چندتا کهنه پارچه پاره بخود آویختن لباس نیست.
لباس باید شرایط خودش را داشته باشد یعنی پوشش کامل و. در شان یک ایرانی بافرهنگ واصیل.
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۸:۲۷ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
کسی در حریم خصوصی کاری با کسی نداره ولی در انظار عمومی رعایت شئونات اسلامی قطعا و حتما واجبه و باید برخورد بشه خیلی وضع خراب شده آدم خجالت میکشه با زن و بچش تو خیابون راه بره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۲ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
نمیفهمن که انتخاب پوشش حق هرکسیه
Iran (Islamic Republic of)
1212
۰۹:۲۲ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
نخیر وقتی تو جامعه تردد میکنی باید پوشش تو با عرف جامعه هماهنگ باشه مثل حرف شما رو با حدیثی از پیامبر جواب ميشه داد وقتی همه تو یک کشتی به طرف مقصد در حرکت نميشه یک نفر بیاد بگه من محل استقرار خودمو با تبر سوراخ میکنم چون این جا جای منه به کسی هم ربطی نداره چون اون کار باعث غرق شدن کل کشتی ميشه و همه رو از بین میبرد جامعه هم مال همه هست ملک خصوصه هر کس نیست هر طور خواست رفتار کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۸ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
اینکه حرف درستی تو هر جامعه ای یه حد و حدودی وجود داره که باید رعایت بشه ولی کاش همونطور که با اقتدار پیگیر این مسائل هستن و سریع حکم صادر میکنن با خلاف های دیگه هم همینطور سریع و قاطع برخورد بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۹ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
شما مثل اينكه از قانون هيچي سرت نمي شه، هر كشوري قانون خودش رو داره حتي اگه توي آمريكا و كشورهاي اروپايي به قانونشون عمل نكني بلايي سرت مي يارند كه بفهمي قانون چيه. توي ايران حجاب قانونه، من خودم يك زنم و از اين بي حجابي ها خجالت مي كشم. داشتن حجاب توي ايران قانونه بفهم اينو.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۱ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
اگه اينجوريه منم برم با ماشين بزنم به يه ماشين ديگه يا اصلاً سيلي بزنم تو صورت يه نفر. بگم به خودم مربوطه، نه آقا اين طور نيست. همينطور كه ضربه زدن من به ماشين يك نفر و سيلي زدن من به صورت يك نفر اثري داره كه ديده مي شه همينطور هم بي حجابي در يك مملكت اون هم اسلامي اثرات مخربي داره
Iran (Islamic Republic of)
....*....
۱۰:۵۴ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
پس تو هم به ناموست گیر نده که لباس چی بپوشن بیان بیرون
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۶:۱۱ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
مگه تو جنگل زندگی میکنیم که گیر ندیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۸ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
بی غیرت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۰ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
با تشکر از نیروی انتظامی خواهشمندیم این رویه ادامه یابد و افراد بی حجاب و بدحجاب محترمانه تذکر داده شوند و یا بازداشت گردند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۹ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
اینا محترمانه حالیشون نیست. قبح شون ریخته. باید برخورد درست و حسابی بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۶ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
پلیس همیشه مظلوم هست حرفش خریداری نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۵ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
عجب که اینطور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۴ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
پلیس موهاشو رنگ کرده؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۲ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
اختلاس گران را بگیرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۲ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
چه پلیس خوشتیپی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۴ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
امیدوارم در جامعه اسلامی امر به معروف و نهی از منکر احیا شود تا شاهد رفتارهای غیر متعارف نباشیم و از نیروی انتظامی سپاس فراوان دارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۵۹ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
ماهم امیدواریم در جامعه اسلامی کسی گشنه نباشه کسیهم هنجار شکنی نکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۱ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
تو کانادا که برای ادامه تحصیل رفته بودم .
در دانشگاههای آنجا که سرزمین هزار قوم و قبیله است ، برای پوششها قوانین سخت گیر داشتند .
فکر کردم داخل دانشگاه اسلامی شده بودم . از اوضاع دانشگاههای ما خیلی بهتر هستند .
حتی توی خیابان و بیرون از دانشگاهها ، عرف منطقه ، بدحجابی را هم تحمل نمی کند و به چشم ولگردی که پولی برای پوشش خود ندارد نگاه می کند .
Canada
ناشناس
۲۳:۰۴ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
ترابخدا به اقتصاد .گرانی .بیکاری
اهمیت دهید که
تمام بلایا از فقر مالی است
جوان است .برای مدتی خودش را میخواهد نشان دهد
بعد هم خسته میشه و سر عقل میاید
ترابخدا سوزه دست کانالهای معاند ندهید
رفتارمان باید باعث تعییر جوانان شود
نه گفتارمان
Iran (Islamic Republic of)
قریشی
۰۰:۳۴ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
این اقتصاد که می فرمایید مربوط به شکم و خوردنی هاست و صرفا برای گاو و گوسفند در اولویت قرار دارد، مسائل اخلاقی برای هر جامعه ای از انسانها اولویت اصلی محسوب میشوند . مگر میشود به بهانه فقر و جهالت بنیان جامعه را به گند کشید و هیچ برخوردی با فرد نشود که "ولش کنید، سرعقل می آید!"... همین انسانهای منحرف و هرزه خیابان گرد تا بخواهند سر عقل بیایند بنیان دهها خانواده را ابود کرده و صدها جوان دیگر راهم به ابتذال و بدبختی می کشانند!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۶ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
چه ربطی داره الان بعضی ها این هارو بهانه کرده آن.. شما خونه ات آتیش بگیره مریری ماشینتو وهم آتیش میزنی میگنی حالا که خونه ام آتیش گرفته بزار ماشینم هم آتیش بزنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۷ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
عقل کجاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۷ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
کارشناس شدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۷ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
ای بابا چه آدمی هستی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۸ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
معلومه بچه پولداری از بدبختی های مردم برا خودت کیسه میدوزی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۹ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
تورم است باید کمبودپول باشه نه اریش زیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۰ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
فقرو بهانه مکنید برای شهوت رانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۰ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
شما کمک کن فقر ازبین یره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۰ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
فقرا ساده زندگی میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۱ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
بابا پولدار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۲ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
خدارو مدنظر قراربده کانالهای معاند کیلو چند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۲ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
پاک منو عصبانی کردی با این حرفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۰۲ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
شبکهای معاند که مثل اویل انقلاب فقط میخوان از ب گل الود ماهی بگیرن فقط دنبال ضربه زدن به ملت ایران هستن تمام مشکلات ایران باید داخل کشور و با درایت مسئولان حل بشود
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۰۶:۳۹ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
شما اول بگو از کجا هستی اونجای که پرچمش دست گرفتی کاناداس مهد مال مردم خورا حالا اول لازم پرچمت عوض کنی بعد دم از معیشت بزنی
Iran (Islamic Republic of)
مرجان
۰۸:۱۶ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
دوست عزیز اینایی ک گفتی درست اما هرچی سرجای خودش باید تذکر داده بشه،از کجا ک این بی بندوباریها باعث فقر مالی نشده،این حرام پوشیدنا و حرام خوردنا،ب گفته امام حسین کسی ک حرام میخوره گوشش از حق شنیدن و عمل کردن کر میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۰ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
اتفاقا مشکل اینجاست که اونهایی که میلیاردر هستند بیشتر اینجور ی در جامعه ظاهر میشن.
بعدهم خستگی ندارن اتفاقا پررو تر میشن همانطوری که نسبت به ده سال قبل پرروتر شدند.
همونطوری که فقر مشکل درست میکنه پولداری وخوشی زیاد هم مشکل درست میکنه.داریم میبینیم که چند درصدی از افراد چکار میکنندبخاطر اینکه پول دارن ولی کاش در کنارش عقل ومعرفت واخلاق انسانی هم داشتند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۱ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
بی غیرت
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۳:۰۴ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
از دختر وزیر چه خبر از دزدیا برخی اقا زادهای پینه بسته بر پیشانی چه خبر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۸ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
داخل فیلم که مردم چیزه دیگه میگن . حرفی از پلیس خوب نمیزنن
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۰۰:۰۳ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
نه بابا
Iran (Islamic Republic of)
ehsan
۲۲:۵۱ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
نیروی محترم انتظامی باید بجای اینگونه مسائل حاشیه ایی به کارهای مهمتری بپردازد.باید دنبال اختلاسگر باشد که کمر مردم رو انجوری شکسته.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۲ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
چشم. پلیس اگر به ناموس تو تجاوز شد کاری نمی‌کند و فقط باید دنبال اختلاس گر باشد. شما دولتی را سر کار آوردید که باعث این مشکلات شد
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۲۲:۴۸ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
چقدر بیکار هستید پیج این خانم نگاه میکنید، آقا لطفا در مورد گرونی و حقوق کارگر گزارش تهیه کن یا مطلب بزار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۳ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
به نظر شما اون بچه واسه چی از ترس بغله مادرش چسبیده و داره گریه می کنه ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۹ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
برهنه یا نیمه برهنه و سایر پوشش های نامناسب نادانی آن شخص می رساند و آن شخص نمی فهمد که چه ضرری اول. ب خود و بعد ب دیگران می رساند. باید روشن شوند ب عیب کار.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۹ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
چقدر دلم سوخت برای این مأمور نیروی انتظامی لطفا این دختر هر چه سریعتر اعدام کنيد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۶ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
درود بر این پلیس جوان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۰ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
زنده باد پلیس با وجدان
Germany
ناشناس
۲۲:۱۵ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
اعدام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۲ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
این ها حاصل فضای مجازی بی در و پیکر و برخی سلبریتی های بی مصرف هست
دولت باید روی حساب های بانکی سلبریتی ها کنترل داشته باشه و ازشون مالیات بالایی بگیره
باید مالیات بر پایه کاری که انجام داده میشه و میزان درامد نوشته بشه
مثلا میشه کار یک کشاورز یا کارگر یا کارمند رو با یک سلبریتی مقایسه کرد؟
چند سال هم در سینما و تئاتر بسته بشه و صداو سیما هیچ فیلم جدیدی پخش نکنه اتفاق خاصی نمیوفته
یک روز یک کارگر کار نکنه کشور میخوابه
باید مالیات منطقی تر باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۰ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
مشکل کشور الان حل شد
Iran (Islamic Republic of)
ه
۲۳:۳۵ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
یکیش بله
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۰:۰۴ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
با بد پوشی برخورد می‌شه، سلطان سکه، قیر، دلار و... اعدام می‌شه، قاچاقچی و دزد دستگیر می‌شه، تروریست محکوم به اعدام می‌شه یا هر اتفاق دیگه‌ای که بیفته همیشه یه عده امثال شما پیدا میشن که پیام بزارن «مشکل کشور الان حل شد»
مشکل کشور دردتون نیست، دردتون یه چی دیگست!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۷ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
مشکل این کشور همین امثال تو این زن بدحجاب هستن
همین ها 92و96 رقصیدن و این کشور را به این روز انداختن
Iran (Islamic Republic of)
بی نام
۰۰:۴۹ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
بی حیایی و بدحجابی هم یکی از مشکلات بزرگ کشور هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۴ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
تو حرف نزنی صد در صد
Iran (Islamic Republic of)
طالب
۰۱:۳۶ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
داداش من شما اینو بدون که اگه تو مملکت توهمه کار ها و مسائل اینجوری رسیگی بشه و در همه کارها نظارت بشه اکثر مشکلات حل میشه و اینم بدون اگه روابط ناسالم در همه جاها و همه مسائل از بین برن خداهم نظر لطفشونو به روی ملت بیشتر میکنه انشاالله.
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۰۱:۵۴ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
بابا چی میگین شما هی هر چی میشه میپرین وسط طعنه میزنین...اگه قراره بخاطر مشکلات اقتصادی همه بزنن تو سرشون پ مملکت ب فنا میره.
United States of America
حمید
۰۵:۱۱ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
سلام بر پیرمردان و پیرزنان کمپ تیرانا -البانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۹ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
یعنی چی مشکل کشور حل شد!!!
مشکل کشور امربه معروف ونهی از منکر تو همه زمینه هاست یکیش وشاید مهمترین در مورد حجاب.
Iran (Islamic Republic of)
مرجان
۰۸:۱۹ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
بله.چرا فک میکنید مشکل کشور فقط اقتصاده،همه چی دست بدست هم میده،دخترایی ک با بی بندوباری تو خیابنا و همینطور شبیه اونا پسرا باعث سلب اطمینان خانواده ها و سست شدن خانادهو پایین اومدن ازدواج شده،همنا خودش ی فاجعه است برای هر ملتی،،اینکار مهمترینه،چرا چون فساد اجتماعی به بار میاره، ک بدترین فسادهاست،همینان ک دست ب فساد اقتصادی هم میزنن دوست عزیز،اینقد بی تفاوت ب این مهمی ک خدا واجبش کرده نباشیم،البته همه حرامها برای ملت، انجام ندادنش مهمه،من جمله اختلاس،دزدی،بدبحجابی،و...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۲ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
یکیش هم فرهنگ وتفکر شماست
که با هر اقدام اصلاحی را اینطور برخورد میکنید.
از هر کجا شروع کنند همین رو بلدید ومیگید!
Iran (Islamic Republic of)
m- ch
۰۸:۵۳ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
یکی از مشکلات همین بی بند و باری ها هست .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۹ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
آفرین بر غیرت نیروی انتظامی.که خائنین داخل کشور که افسار پاره کردن رو رها نمیکنه اگه مردم مراقب دین و ایمان و حجابشون باشن مملکت یکرنگ میشه دیگه جایی برای خود باخته های غرب زده وجود نخواهد داشت.امیدوارم گشت ارشاد نقش فعال تری در جامعه داشته باشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۶ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
باید برخورد جدی شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۲ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
لعنت بر ضد انقلاب و مزدوران وطن فروش دروغگو، احسنت بر پلیس با غیرت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۸ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
پوشش بنده و هر کسی به خودش ارتباط دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۵ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
پوشش هرکس به خودش ربط ندارچون کل جامه رو به فساد می کشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۴ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
بی غیرتی هم حدی دارد. جامعه بر نمی‌تابد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۰ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
کسی که در این مورد شیطنت کرده...پیدا کنید ویک جریمه نقدی تپل بشه...دیگه از این کارا نمی کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۰ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
فیلمش رو هم کاش میذاشتین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۳ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
کاش نیروی اتظامی جلو مواد فروشا و خرده فروش های مواد رو میگرفت
آخرین اخبار