بهادری گفت‌: اطلاعی از آمار دقیق کرونایی‌های مفت مسجد سلیمان ندارم و منتظریم تا فردا نتایج تست‌ها مشخص شود.

رئیس هیئت مدیره باشگاه نفت مسجد سلیمان: فردا نتایج تست کرونای اعضای تیم مشخص خواهد شدبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، عطاالله بهادری، رئیس هیئت مدیره باشگاه نفت مسجد سلیمان درباره ابتلای بازیکنان تیمش به ویروس کرونا گفت: ۲، ۳ روز پیش چشمم را عمل کردم و اطلاعات کافی ندارم، اما می‌دانم که تست کرونا از اعضای تیم گرفته شده و منتظریم ایفمارک نتایج را اعلام کند. هنوز مشخص نیست چند نفر مبتلا به ویروس شده اند.

بهادری در پاسخ به این سوال که اعضای تیم نفت مسجد سلیمان چه زمانی تست کرونا دادند گفت: تست کرونا در ۳ مرحله گرفته شد که امروز سومین مرحله آن انجام و تا فردا نتایج مشخص خواهد شد.


بیشتر بخوانید:


او در پاسخ به این سوال که دلیل تست گیری متعدد از اعضای تیم نفت مسجد سلیمان، اشتباه در نتایج تست‌ها بوده گفت: همان طور که عرض کردم در خانه هستم و دوران نقاهت را سپری می‌کنم. مدتی مشغول آزمایش و کار‌های مربوط به عمل جراحی چشمم بودم و پس از بازی با پرسپولیس به اهواز برگشتم و اکنون اطلاع چندانی از شرایط تیم ندارم.

رئیس هیئت مدیره باشگاه نفت مسجد سلیمان گفت‌: امروز که حالم بهتر شد توانستم با دوستان تماس بگیرم و پیگیر ماجرا شوم. مجموعه دکتر هراتیان که متشکل از افراد فداکاری است، مشغول بررسی تست‌ها هستند. نمی‌توانم بگویم چند نفر از بازیکنان کرونا گرفته اند، زیرا هنوز هیچ چیز مشخص نیست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار