معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس گفت: برای حضور در جشن قهرمانی پرسپولیس از برانکو و کالدرون دعوت کردیم تا بهترین پذیرایی و قدردانی را از آن‌ها کنیم.

حسین خبیری، معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دعوت از برانکو و کالدرون برای حضور در جشن قهرمانی سرخ‌ها بیان کرد: امروز نامه‌ای به کالدرون و برانکو ارسال شد و از آن‌ها دعوت کردیم تا برای جشن قهرمانی پرسپولیس به تهران بیایند.

او افزود: کالدرون و برانکو در قهرمانی امسال پرسپولیس نقش بسزایی داشتند و تاثیرگذار بودند. نباید قدردانی از آن‌ها این قدر طول می‌کشید، زیرا آن‌ها برای پرسپولیس زحمت زیادی کشیده اند.

خبیری در پایان گفت: اگر این ۲ مربی قبول کنند که به تهران بیایند، برای آن‌ها بهترین هتل و بلیت ویژه تهیه خواهیم کرد تا به تهران بیایند و در جشن قهرمانی پرسپولیس شرکت کنند و امیدواریم پیشنهاد باشگاه پرسپولیس را بپذیرند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۳ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
به قول یحیی به جای این نمایش ها پولشونو بدید موفقیتهای امروز پرسپولیس مدیون برانکو هست پس به جای اینکه اینهمه بازیش بدید در کشوری عرب رو باز کنید و پول برانکو که از پارسال تو کشوی میزشه به گفته خودش رو بهش بدید اگر همون موقع باهاش تسویه میکردید دلار 12 هزار تومن بود الان با دلار 24 هزار تومن باید باهاشون تسویه کنید
آخرین اخبار