ﺑﻨﯿﺎﻧﮕﺬار ﮔﺮوه ﺻﻨﻌﺘﯽ و ﭘﮋوﻫﺸﯽ زرماکارون گفت: حدود پنج میلیون و سیصدوپنجاه هزار نفر در عرضه اولیه سهام غزر شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار بورس گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،مرتضی ﺳﻠﻄﺎﻧﯽ، ﺑﻨﯿﺎﻧﮕﺬار ﮔﺮوه ﺻﻨﻌﺘﯽ و ﭘﮋوﻫﺸﯽ زرماکارون اظهار کرد: ۱۹۲ میلیون سهم معادل ۱۲ درصد از سهام شرکت «صنعتی زر ماکارون» با نماد «غزر» به قیمت هر سهم ۳۹ هزار و ۷۵۰ ریال در بورس تهران کشف قیمت و  در تابلو بورس معامله شد. همچنین نکته حائز اهمیت در این بخش این است که در حدود پنج میلیون و سیصدوپنجاه هزار نفر در عرضه اولیه سهام این شرکت را خریداری کردند.

او در پاسخ به این سوال خبرنگار بورس باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اینکه علت دیر عرضه شدن سهام این شرکت در بورس گفت :هنگامی که یک بخش خصوصی می خواهد وارد بورس شود قطع به یقین مراحل سختی را در پیش دارد که علت اصلی آن را می توان تشکیل  بستری برای اعتماد سهام داران دانست.


بیشتر بخوانید


ﺑﻨﯿﺎﻧﮕﺬار ﮔﺮوه ﺻﻨﻌﺘﯽ و ﭘﮋوﻫﺸﯽ زرماکارون تصریح کرد: باتوجه به این مسئله که شرکت زرکام یکی از شرکت های زیر مجموعه زرماکارون برای خرید ماشین آلات از بانک تسهیلات دریافت کرده بود، همین موضوع عاملی شد  تا ماشین آلات زرماکارون در رهن بانک باشد به همین دلیل عرضه آن به تعویق افتاده است تا خریداران سهم این شرکت با مشکل مواجه نشوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار