مدیر کل فرودگاه‌های آذربایجان غربی خواستار صرفه جویی مصرف انرژی در فرودگاه های استان شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه، محمد علی نائل قراملکی مدیر کل فرودگاه‌های آذربایجان غربی خواستارصرفه جویی و کاهش مصرف برق  با توجه به افزایش دمای هوا در فرودگاه‌های اقماری و کلیه واحد‌های فرودگاه ارومیه شد.

مدیر کل فرودگاه‌های آذربایجان غربی با تاکید بر اهمیت مدیریت بهینه مصرف برق در فصل تابستان برای عبور موفق از پیک مصرف و کاهش خاموشی‌ها گفت: اداره تجهیزات و سامانه‌های فرودگاهی مسئولیت نظارت بر حسن اجرای مفاد این بخشنامه را برعهده دارد.

مدیر کل فرودگاه‌های استان  افزود:کلیه واحد‌ها ملزم به اجرای مواردی از قبیل خاموش کردن سیستم‌های سرمایشی و روشنایی در زمان پیک مصرف می‌باشند.

این مسئول ادامه داد:در فرودگاه ها باید از حداقل انرژی الکتریکی برای روشنایی در روز و تنظیم دمای ترموستات بین ۲۴ و ۲۶ درجه سانتیگراد استفاده شود و همچنین روشنایی سالن ترمینال، تسمه نقاله ها، کانتر‌ها و.. بین پرواز‌های طول روز و بعد از پرواز شب خاموش شود.

قراملکی با اشاره به مدیریت سیستم هوارسان ترمینال در مواقع بین پروازی افزود:بالا بردن دمای سیستم تهویه مطبوع و قراردادن سرعت فن کوئل‌ها بر روی کمترین رنج در زمان پیک مصرف در الوبت باشد.

انتهای پیام/ن م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.