بازیکن تیم شهرداری سیرجان گفت: درحال حاضر از ۲ باشگاه پیشنهاد دارم، اما مشخص نیست برای فصل آینده در کدام تیم بازی کنم.

فاطمه امینه برازجانی باریکن تیم فوتبال شهرداری سیرجان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: تمریناتم را به صورت انفرادی در پارک و حیاط منزلمان دنبال می‌کنم. باشگاه شهرداری سیرجان قرارداد فصل ۹۸ را در فرودین ماه سال جاری به صورت کامل تسویه کرد.

او ادامه داد: هنوز مشخص نیست برای لیگ ۹۹ در کدام تیم بازی کنم، اما از ۲ باشگاه پیشنهاد دارم که در اولین فرصت به یکی از آن‌ها جواب می‌دهم.

او تصریح کرد: شرایط کلی رقابت‌ها در سالی که گذشت خوب بود، سطح تیم‌های اول تا پنجم بسیار بالا بود و نتایج بازی‌ها نزدیک به هم و غیر قابل پیش بینی رقم می خورد. پیشنهاد خاصی برای فصل ۹۹ ندارم، اما امیدوارم مسئولان سازمان لیگ هر سال به فکر پیشرفت بیشتر سطح و کیفیت لیگ فوتبال بانوان باشند.

برازجانی افزود: برگزاری رقابت‌ها در فصل ۹۸ خوب و منظم بود و تیم‌ها بازی‌های دور رفت شان را به طور کامل انجام دادند، اما متاسفانه به خاطر شیوع ویروس کرونا، بازی‌های دور برگشت نیمه تمام باقی ماند.

بازیکن تیم شهرداری سیرجان در ادامه گفت: هر انسانی برای پیشرفت و رسیدن به اهدافش، اول از همه به پشتکار و اراده قوی نیاز دارد و در وهله دوم باید خودش را از حواشی دور نگه دارد و روی اهدافش تمرکز کند. من آرزو می‌کنم هرچه زودتر ویروس کرونا در تمام دنیا نابود شود و بتوانیم مثل گذشته به زندگی مان ادامه دهیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار