رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: با تخصیص هزار و ٢٠٠ میلیارد تومان همه تعهدات دولت برای پرداخت اعتبارات به آزادراه شیراز - اصفهان محقق شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد باقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با بیان اینکه همه اعتبارت آزاد راه شیراز - اصفهان تامین شد، اظهار کرد: پیش‌تر در سفر به استان فارس طرح آزاد راه شیراز - اصفهان ارزیابی و بیش از هزار و ٢٠٠ میلیارد تومان اعتبار به این طرح اختصاص داده شد.

او گفت: در برنامه توسعه ششم مقرر شده بود ۶۵ میلیارد دلار از فروش محصولات ارزآوری شود که با توجه به شرایط ایجاد شده در روابط بین الملل، محقق نخواهد شد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور افزود: فعالیت‌های عمرانی در کشور با حضور قرارگاه خاتم در حال انجام است و خیلی از استان‌های کشور با توجه به اقدامات این قرارگاه اکنون به شبکه سراسری گاز رسانی متصل شده‌اند این در حالی است که دشمنان در تلاش هستند تا اقدامات دولت را نادیده گرفته و نسبت به تضییع خدمات دولت اقدام کند.

نوبخت افزود: تقسیم کار در مدیریت عمومی فعالیت‌ها انجام شده و دولت برای سیاست گذاری و مدیریت فعالیت‌ها اقدام کرده است و برخی از فعالیت‌ها نیز توسط مردم انجام می‌شود.

او اضافه کرد: این موضوع تفویض اختیار به مردم است و این موضوع کاهش مسئولیت دولت نیست بلکه با اجرایی کردن اصل ۴۴ قانون اساسی نسبت به حضور مردم در فعالیت‌های اجتماعی اقدامات لازم صورت گرفته است.

معاون رئیس جمهور تصریح کرد: رفاه شهری، توسعه خدمات شهری و ارائه خدمات به مردم از جمله وظایف شهرداری‌ها و شورا‌های شهر است و سازمان برنامه و بودجه باید تعهداتی که دولت به منظور خدمت رسانی به مردم داده، در کوتاه‌ترین زمان به بهره برداری برساند.

نوبخت با اشاره به اینکه وظیفه سازمان برنامه و بودجه برنامه ریزی، توسعه کشور است، ادامه داد: ۵٠ درصد تأمین اعتبارات لازم برای همه طرح‌های قطار شهری کشور بوسیله دولت پرداخت خواهد شد و هر مقدار که پول نیاز وجود داشته باشد دولت تزریق می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار