رعایت نکات بهداشتی از سوی شهروندان در برگزاری مراسم دعای عرفه

امام جمعه آبادان گفت: شهروندانی که می‌خواهند برای خواندن دعای عرفه در مصلای نماز جمعه حضور یایند حتما باید از ماسک و دستکش استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،حجت‌الاسلام و المسلمین ابراهیمی‌پور امام جمعه آبادان گفت: دعای عرفه همان گونه که از اسمش مشخص است نوعی معرفت و شناخت نسبت به پروردگار است.

او با بیان اینکه دعای روز عرفه یعنی روزی که انسان شناختی خاص نسبت به خدا پیدا می‌کند و وقتی این شناخت پیدا شد در همه حوزه‌ها از جمله شناخت معارف، احکام، بایدها و نبایدها و عمل کردن به آنها تسلیم پروردگار می‌شودافزود: انسان در این زمان هر کاری بخواهد انجام دهد به غیر از خداوند چیزی و یا کسی دیگر را نمی‌بیند.

امام جمعه آبادان ادامه داد:اگر انسان به روز عرفه توجه داشته باشد خداوند پنجره رحمت خود را به روی بندگان باز می‌کند و ما نیز باید خود را در مسیر این نسیم الهی قرار دهیم تا اسباب رحمت خدا شامل حالمان شود و از آن بهره و استفاده ببریم.

حجت‌الاسلام و المسلمین ابراهیمی‌پور با اشاره به برگزاری مراسم دعای عرفه در مصلای نمازجمعه آبادان گفت: شهروندان عزیزی که می‌خواهند برای خواندن این دعای معنوی در مصلا حضور یایند حتما باید از ماسک و دستکش استفاده کنند و کتاب دعا به همراه داشته باشند.

او در پایان با بیان اینکه برنامه دعای عرفه به دلیل بیماری ویروس کرونا در کمترین زمان ممکن برگزار می شود تصریح کرد:اگر برنامه سخنرانی وجود داشته باشد از طریق صدا و سیمای مرکز آبادان پخش خواهد شد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.