تجهیز درمانگاه تامین اجتماعی لامرد به دستگاه رادیولوژی

مدیر درمانگاه تأمین اجتماعی شهرستان لامرد گفت: درمانگاه لامرد به دستگاه رادیولوژی مجهز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، امیر زاهدی مدیر درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان لامرد بیان کرد:   دستگاه‌های بخش هورمون و رادیولوژی را قبل از افتتاح نصب و راه اندازی کردیم  و در این دو هفته به مردم خدمات رسانی شد تا از وضعیت سالم بودن دستگاه‌ها اطمینان حاصل شده و سپس افتتاح شود.

زاهدی ادامه داد: تاکنون تمامی آزمایشات خونی، چربی، عفونی، ادار، مدفوع، کلیه، کبد را در این کلینیک انجام می‌دادیم و از آزمایشات هورمونی بی بهره بودیم.

مدیر درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان لامرد افزود: بین مراکز درمانی تامین اجتماعی استان فارس، دو مرکز در شیراز و یک پلی کلینیک در لامرد است و آزمایشات بخش هورمونی  را که شهروندان متحمل هزینه‌های زیادی می شدند را انجام می‌دهد.

او، اضافه کرد: خرید دستگاه هورمون، و الکترولایت را از طریق خیراندیشان دنبال کردیم و دستگاه الکترولایت در استان فارس بعد از بیمارستان شهید بهشتی شیراز، در درمانگاه پلی کلینیک لامرد راه اندازی شده که ارائه خدمات می‌ دهد.

زاهدی اظهار کرد: برای بخش تصویر برداری سازمان تامین اجتماعی یک و نیم میلیارد هزینه شد که از سه سال قبل پیگیر آن بوده‌ایم و تمام تصاویر مانند عکس رنگی را  از تمام بدن انجام می‌دهد.

مدیر درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان لامرد گفت: بخش رادیولوژی لامرد  با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان با هزینه سازمان تأمین اجتماعی و اعتبار ۱۰۰ میلیون تومان هزینه دستگاه هورمون با کمک خیر اندیش حسین فالی و با حضور موسوی رئیس مجمع نمایندگان فارس در مجلسشورای اسلامی، امیری مدیرکل تامین اجتماعی فارس و مسئولان محلی افتتاح شد.

زاهدی بیان کرد: با پی گیری های انجام شده دستگاه سونوگرافی تا مهرماه امسال راه اندازی می‌ شود و دوشیفته شدن این پلی کلینیک نیز در دستور کار مجموعه درمان تامین اجتماعی است.

منبع: مهر

انتهای پیام/ت

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار