معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه لرستان گفت: مرحله نخست آزمون دکتری سال ۹۹ در استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه لرستان گفت: مرحله نخست آزمون دکتری سال ۹۹ در استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

احسان رشیدیان روز پنجشنبه  بیان کرد: مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون دکتری متعاقبا بصورت مجازی برگزار خواهد شد.

او با بیان اینکه امسال چهار هزار و ۳۴۵ نفر در سطح استان داوطلب شرکت در آزمون مقطع دکتری بودند، افزود: این آزمون در سه حوزه دانشگاه لرستان با حضور ۲ هزار و ۱۰۲ داوطلب، دانشکده فنی و حرفه‌ای با حضور یک هزار و ۱۲۳ نفر و یک هزار و ۱۲۰ نفر در دانشگاه ایت الله بروجردی برگزار شد.

 معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه لرستان ادامه داد: از این تعداد ۲ هزار و ۵۰۲ نفر مرد یعنی ۵۸ درصد و یک هزار و ۸۴۳ نفر خانم یعنی ۴۲ درصد در این آزمون شرکت کردند.

رشیدیان با بیان اینکه آزمون دکتری سال ۹۹ نخستین ازمون سراسری در سال جاری با شرایط شیوع بیماری کووید ۱۹ بود ادامه داد: برگزاری این آزمون مستلزم تدابیر و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ابلاغی از طرف وزارت بهداشت و سازمان سنجش جهت ایجاد محیطی سالم و ایمن بود که در این راستا از روز قبل تمام حوزه‌ها ضدعفونی و قرنطینه شدند.

او گفت: به همین منظور تمام مراقبات و رابطان و عوامل اجرایی برگزاری آزمون نیز با رعایت نکانت لازم و دستورالعمل‌های سازمان سنجش با حضور و هماهنگی مراکز بهداشتی درمانی شهرستان خرم آباد اقدام به برگزاری آزمون کردند.

 معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه لرستان با اشاره به اینکه خوشبختانه هیچگونه مشکلی جهت برگزاری آزمون سال ۹۹ در سطح استان وجود نداشت عنوان کرد: تمام داوطلبان با رعایت فاصله گذاری بر اساس دستور العمل ابلاغی بدون هرگونه تجمع و با فاصله وارد حوزه‌های های امتحانی شدند و تنها یک نفر که از قبل نیز فرم خوداظهاری در خصوص داشتن علایم را پر کرده بود در اتاقی مجزا با حضور مراقب با هماهنگی سازمان سنجش در آزمون شرکت کرد.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.