فرماندار یزد گفت: به منظور ترویج ازدواج آسان و پایدار در بین جوانان، باید از تمامی ظرفیت‌های استان استفاده شود.

شست ستاد جوانان شهرستان یزدسیدمحمد رستگاری فرماندار یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، گفت: نشست ستاد جوانان شهرستان یزد امسال در شبکه فعالین ازدواج این شهرستان و با حضور جمعی از مسولان مربوطه، با رویکرد ارائه راهکار برای ازدواج آسان و پایدار  برگزار شد.

او در ادامه به برگزاری کلاس‌های آموزشی قبل از ازدواج تاکید کرد و گفت: آموزش‌های قبل ازدواج برای دوام زندگی پایدار، ضرورت دارد که به همین منظور طرح اثر بخشی آموزش‌های قبل ازدواج در این جلسه از سوی روانشناس حوزه خانواده مورد بررسی قرار گرفت.

رستگاری تصریح کرد: راه اندازی شبکه فعالین ازدواج در برخی از شهرها و روستا ها، اعطای وام‌های قرض الحسنه و پکیج‌های ازدواج از سوی سازمان‌های مردم نهاد و مجمع خیرین استان و برگزاری دوره‌های آموزشی آنلاین در خصوص آموزش‌های قبل از ازدواج از مصوبات اصلی جلسه ستاد ساماندهی جوانان شهرستان یزد است.

فرماندار یزد در پایان از عملکرد سازمان‌های مربوطه در این حوزه ابراز امیدواری کرد و گفت: ازدواج امری مقدس است که باید در این زمینه از تمامی ظرفیت‌ها به نحو احسنت و برای ترویج فرهنگ ازدواج استفاده کرد.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار