رئیس کمیته امداد گهواره گفت: ۴۵ شغل با جذب اعتباری بالغ بر ۱۰میلیارد و ۸۰میلیون ریال تا پایان تیرماه امسال اجرا شده است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛قدمی رئیس کمیته امداد گهواره گفت: ۲۲ طرح با اعتبار ۷ میلیارد و ۹۵۰میلیون  ریال از محل تسهیلات بانکی و ۲۳ طرح با جذب اعتبار ۲میلیارد و ۱۳۰میلیون  ریالی ازمحل صندوق امداد ولایت به مرحله اجرارسیده است.

او افزود: ۲۰ فقره پرونده دریافت تسهیلات بانکی و امداد درحال حاضر در بانک‌های عامل سطح شهرستان درمراحل تکمیلی و پرداخت تسهیلات می‌باشد.

قدمی ادامه داد: ۱۷۴پرونده دریافت تسهیلات دراستان و در مراحل معرفی وارجاع به بانک‌های عامل می‌باشد.

او بیان کرد: با توجه به ارزشیابی کلی صورت گرفته از سوی حوزه اشتغال استان تا پایان تیرماه امسالدر سر فصل‌های:جذب اعتبارات اشتغال زائی، راهبری شغلی، مهارت آموزی و کاریابی حوزه اشتغال اداره گهواره با همنوائی و همکاری کلیه کارکنان رتبه چهارم استان را احراز نموده است.

 


پرداخت اجاره مسکن به ۱۴۳ خانوار از مددجویان امداد سنقر

امجدیان رئیس کمیته امداد سنقر اعلام کرد: در راستای خدمات حمایتی امداد به تعداد ۱۴۳ خانوار از مددجویان شهری تحت حمایت امداد سنقر مبلغ یک میلیارد ریال بابت کمک هزینه اجاره مسکن سه ماهه اول سالجاری به حساب سرپرستان خانوار‌های مستاجر واریز گردید.

امجدیان با تقدیر از موجرین خیر و سخاوتمند که با تخفیف در دریافت اجاره و رهن منزل مسکونی به نیازمندان و اقشار آسیب پذیر در گسترش سنت حسنه انفاق و نیکوکاری سهیم شده اند بیان داشت: به مددجویان مستاجر تسهیلات رهن منزل پرداخت خواهد شد.


توزیع نذورات مردمی در عید سعید قربان


رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان اسلام آباد غرب از آمادگی این نهاد برای جمع آوری و توزیع نذورات مردمی در عید سعید قربان خبر داد.

بیگ زاده اعلام کرد امسال دفتر کمیته امداد شهرستان و مراکز نیکوکاری و پایگاه‌های مستقر در میادین اصلی شهر آماده جمع‌آوری نذورات و وجوهات مردمی به مناسبت عید سعید قربان و توزیع در بین مددجویان محترم هستند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی با بیان اینکه این نهاد همه ساله با فرا رسیدن عید سعید قربان با همکاری مردم نوعدوست شهرستان نذورات جمع‌آوری شده را با اولویت سالمندان؛ زنان سرپرست خانوار، ایتام وکودکان بدسرپرست و خانوار‌های دارای بیماری صعب العلاج و خاص در همان روز در بین نیازمندان توزیع می‌کند گفت: دفتر کمیته امداد شهرستان امروز جمعه؛ پذیرای مردم نیکوکار و خیر برای تحویل قربانی هدایا و نذورات در بین نیازمندان است.

بیگزاده از مردم نیکوکار و همیشه در صحنه شهرستان خواست امسال با توجه به مشکلات شیوع ویروس کرونا در کشور؛ همچون سال‌های گذشته با کمک‌های بی‌دریغ خود شادی را در روز عید قربان مهمان سفره نیازمندان کنند.
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.