تیم‌های فوتبال پاری سن ژرمن و المپیک لیون از ساعت ۲۳:۴۰ در چارچوب فینال جام اتحادیه فرانسه به مصاف هم می‌روند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های فوتبال پاری سن ژرمن و المپیک لیون از ساعت ۲۳:۴۰ امشب (جمعه) در چارچوب جام اتحادیه فرانسه در ورزشگاه استاد دو فرانس به مصاف هم می‌روند. قضاوت این دیدار بر عهده ژروم بریسارد است.

این بازی درحالی برگزار می‌شود که لیگ برتر فوتبال فرانسه (لوشامپیونه) به دلیل شیوع ویروس کرونا ناتمام ماند و تیم پاری سن ژرمن که پیش از توقف بازی‌ها با ۶۸ امتیاز صدر نشین بود به عنوان قهرمان این مسابقات معرفی شد. لیونی‌ها هم با ۴۰ امتیاز در جایگاه نهم جدول قرار گرفتند.

هفته گذشته پاریسی‌ها در فینال جام حذفی فرانسه با برتری مقابل تیم سنت اتین به مقام قهرمانی رسیدند. تیم پاری سن ژرمن در صورت پیروزی در این مسابقه سومین قهرمانی خود در این فصل از مسابقات را کسب می‌کند.


بیشتر بخوانید


امباپه، غایب بزرگ دیدار فینال

غایب بزرگ این دیدار کیلیان امباپه ستاره جوان تیم پاری سن ژرمن است. او هفته گذشته در بازی فینال جام حذفی دچار مصدومیت شدیدی شد و این مسابقه را از دست داد. تیم المپیک لیون هم بدون هیچ بازیکن محروم و مصدوم در این بازی حاضر می‌شود.

بازی فوتبال پاری سن ژرمن – المپیک لیون/ تلاش پاریسی‌ها برای کسب سومین جام

این ۲ تیم تاکنون در ۲۸ بازی به مصاف هم رفتند که در ۱۹ بازی پاریسی‌ها با پیروزی از زمین خارج شدند. تیم المپیک لیون هم برنده ۵ مسابقه بوده و ۴ بازی هم با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

پاریسی‌ها در ۵ بازی اخیر خود صاحب ۵ پیروزی و لیونی‌ها هم در ۵ مسابقه اخیر خود صاحب ۴ برد و متحمل یک شکست شده اند.

تیم پاری سن ژرمن با برتری مقابل تیم‌های لی مانس، سنت اتین، ریمس و لیونی‌ها هم با برتری مقابل تیم‌های تولوز، برست و لیل به فینال این مسابقات راه پیدا کرده اند.

تیم فوتبال پاری سن ژرمن در کنار بایرن مونیخ ۲ تیمی هستند که در مسابقات این فصل شانس سه گانه کردن در رقابت‌های اروپایی را دارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار