شیرخانی گفت: شهروندان باید به منظور رعایت صرفه جویی در مصرف برق و جلوگیری از خاموشی، همکاری لازم را داشته باشند و به توصیه‌ها عمل کنند.

شیرخانی مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛  گفت: ما تمام ظرفیت صنعت برق را به کار گرفته ایم که تا حد امکان با خاموشی مواجه نشویم ، بدین منظور در ۹ محور طی یک سال گذشته برنامه‌های متعددی در نظر گرفته شده ، اما اکنون نیازمند همکاری هر چه بیشتر شهروندان در این زمینه هستیم.

او ادامه داد: شهروندان فقط در دو بازه زمانی کوتاه مدت در طول شبانه روز که شامل ساعت ۱۳ تا ۱۷ و ۲۱ تا ۲۳ می‌شود، همکاری لازم را داشته باشند و در این بازه زمانی از وسایل پر مصرف استفاده نکنند.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام اظهار کرد: عمده بار مصرف در این روز‌ها سرمایشی است، بدین منظور از شهروندان گرامی خواستاریم دمای کولر‌های گازی را روی دمای ۲۴ و بالاتر که دمای آسایش است تنظیم کنند و از دور تند کولر‌ها استفاده نکنند.

او مطرح کرد: مردم باید توجه داشته باشند که در طول روز از روشنایی روز استفاده کنند و تا جایی که امکان دارد در مصرف برق صرفه جویی کنند.

شیرخانی بیان کرد: همشهریان گرامی به ویژه در شهرستان‌های جنوبی از جمله مهران، دهلران، دره شهر و آبدانان باید با همکاری هر چه بیشتر از مصرف بی رویه انرژی جلوگیری کنند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.