چه درس هایی از کرونا گرفتیم؟

امام جمعه شهرستان انار گفت: درس کرونا، قدر دانستن نعمت‌ها و ر‌هایی از غفلت‌ها است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حجت الاسلام حسن منتظری، امام جمعه شهرستان انار در خطبه‌های نماز عید قربان با تبریک این عید سعید گفت: در روز عید قربان، بندگان خدا با اقامه نماز عید،  قرائت دعا‌ها و قربانی کردن، تقرب به خداوند متعال پیدا می‌کنند. 

او افزود: قربانی کردن از سنت‌های بسیار خوبی است که مردم به نیت درگذشتگان خود انجام می‌دهند. 

حجت الاسلام منتظری بیان داشت: متولیان هیئت‌ها و حسینیه‌ها باید تدبیری بیندیشند که عزاداری‌های ماه محرم با شرایط خاصی برگزار شود که موجب شیوع ویروس کرونا نشود. 

او گفت: در اثر کرونا، نعمت‌هایی مانند آسایش خاطر زیارت مکه مکرمه و مدینه منوره، عتبات عالیات، زیارت حرم امام رضا (ع) و سایر امام زادگان(ع)، برگزاری شب‌های با عظمت قدر و احتمالا مراسم اربعین حسینی و بسیاری دیگر از نعمت‌ها را ازدست داده و می دهیم که این محرومیت‌ها نیاز به تفکر و بازنگری در اعمالمان دارد.

امام جمعه شهرستان انار افزود: همان طور که رهبر عالی قدرمان ( مدظله العالی) فرمودند: محرومیت‌هایی که در اثر کرونا به وجود آمده کوتاه مدت خواهند بود و به حول و قوه الهی تمام می شوند؛ بنابراین درس آن، قدر دانستن نعمت‌ها و ر‌هایی از غفلت‌ها است. 

نماز عید سعید قربان امسال با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در صحن انقلاب اسلامی زیارتگاه امام زاده محمد صالح (ع) شهرستان انار برگزار شد. 

 انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار