سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: پس از اخراج بازیکن حریف فرصت زیادی برای زدن گل برتری نداشتیم، با این حال تساوی برای ما نتیجه بدی نبود.

تارتار: نمی دانم چه اتفاقی افتاد که تیم ما در لاک دفاعی فرو رفت/ مساوی برای ما نتیجه بدی نبودبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل ذوب آهن اظهار داشت: بازی عجیبی بود. بازی را خوب شروع کردیم و به گل هم رسیدیم، اما نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که پس از آن تیم ما به لاک دفاعی فرو رفت. نیمه دوم بازی متعادل بود اما روی اشتباه مدافع خودمان گل خوردیم.

 تارتار در ادامه گفت: ذوب آهن به خاطر شرایط نامناسبی که در جدول داشت بازی را احساسی دنبال کرد. کیفیت بازیکنان ذوب‌آهن فوق‌العاده است و جایگاه این تیم در جدول اینجا نیست. حیف است که تیمی مانند ذوب آهن با این ساختار، مدیریت و بازیکنان برای سهمیه لیگ قهرمانان نمی جنگد.

 تارتار افزود: تیم ما بازی را اداره کرد و با تعویض هایی که انجام دادیم قصد داشتیم به حریف ضربه بزنیم و یکی از بازیکنان تعویضی ما باعث اخراج مدافع ذوب آهن شد. زمان زیادی برای زدن گل برتری نداشتیم. با این حال مساوی هم برای ما نتیجه بدی نبود. 

او در پاسخ به این سوال که آیا گل تیمش در این بازی آفساید بود یا خیر گفت: گل ما به هیچ وجه آفساید نبود و تیم آنالیز ما بلافاصله صحنه گل را برای ما فرستاد که نشان می‌داد داور به درستی تصمیم گرفته است. خورشیدی هم با توجه به اتفاقاتی که در بازی های گذشته برای ذوب‌آهن افتاده بود کمی مهربان‌تر با آنها رفتار کرد و این موضوع طبیعی بود. در مجموع داوری قضاوت خوبی داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار