مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: می گویند اشتباهات داوری بخشی از فوتبال است، اما چرا تمام اشتباهات باید به ضرر تیم ما باشد؟

فرحانی: چرا تمام اشتباهات باید به ضرر تیم ما باشدبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کاظم فرحانی، مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری پس از بازی تیمش برابر شهر خودرو گفت: از ابتدای فصل با سیستم ۳_۴_۳ بازی کردیم و با این سیستم آشنایی داریم. مالکیت توپ و موقعیت‌های ما بیشتر بود و برتر از شهر خودرو بودیم.

فرحانی در ادامه گفت: بازی خوبی ارائه کردیم. با حوصله و با مالکیت بالا بازی کردیم. وقتی گل خوردیم، سیستم‌مان را به ۲_۵_۳ تغییر دادیم. رضا جبیره تکل زد و توپ از خط دروازه رد شد، اما داور گل را مردود اعلام کرد. چند پنالتی ما را نگرفتند و جالب بود که داور گفت یک پنالتی گرفتم و بقیه پنالتی‌ها را حساب نمی‌کنم. اگر ما نیاز مبرم به ۳ امتیاز این دیدار داشتیم، آن وقت چه کسی پاسخگو بود. ۳ پنالتی و یک گل در این دیدار به ضرر ما شد. می‌گویند اشتباهات داوری بخشی از فوتبال است، اما چرا همه اشتباهات باید به ضرر تیم ما باشد.

فرحانی گفت: امیدوارم کارشناسان داوری این بازی را بررسی و ۳ پنالتی و یک گل ما را حساب کنند و برای صنعت نفت یک دقیقه بیشتر وقت بگذارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار