پوشش ۷۰ درصدی آنتن‌دهی اینترنت تلفن همراه در بروجن

فرماندار بروجن گفت: ۷۰ درصد این شهرستان زیرپوشش آنتن دهی اینترنت تلفن همراه است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مسعود ملکی فرماندار بروجن با اشاره به توسعه زیرساخت‌های در شهرستان اظهار داشت: هم‌اکنون ۷۰ درصد شهر‌ها و روستا‌های این شهرستان زیرپوشش تلفن همراه و آنتن‌دهی اینترنت آن قرار دارد.

او افزود: برای پوشش اینترنت تلفن همراه در شهرستان بروجن در ۴۷ نقطه سایت نصب و ۱۱۰ بی. تی. ای. (BTS) فعال شده است.


بیشتر بخوانید


ملکی اضافه کرد: پوشش ۱۰۰ درصدی اینترنت تلفن همراه در شهرستان بروجن به استقرار سایت در ۱۵ نقطه جدید نیاز دارد.

او با اشاره به وجود شش شهر در شهرستان بروجن ادامه داد: تمامی این شهر‌ها شامل بروجن، فرادنبه، سفیددشت، گندمان، بلداجی و نقنه اینترنت همراه پر سرعت دارد.

ملکی گفت: بالاترین ضریب نفوذ تلفن ثابت در چهارمحال و بختیاری ۲۸.۷ درصد و شهرستان بروجن ۵.۳ درصد بیشتر و دارای ۳۴ درصد است.

او با اشاره به برخورداری برخی از مردم از چند سیم کارت تلفن همراه در شهرستان بروجن افزود: ضریب نفوذ تلفن همراه در این شهرستان ۱۱۲ درصد است.

ملکی اضافه کرد: تعداد مشترکان اینترنت پر سرعت در شهرستان بروجن هشت هزار و ۳۸۲ نفر است که تا پایان امسال دو برابر می‌شود.

او ادامه داد: هم‌اکنون در شش شهر و ۱۸ روستای شهرستان بروجن ۴۱ هزار و ۹۷۷ پورت تلفن فعال است و در مرکز شهرستان پوشش تلفن همراه ۱۰۰ درصد و در جاده‌های اصلی ۹۰ درصد است.

ملکی در پایان گفت: پوشش ۱۰۰ درصدی فیبرنوری در تمامی شهر‌های شهرستان بروجن در دستور کار است که تحقق این هدف به همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی به خصوص راه و شهرسازی و شهرداری‌ها نیاز دارد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.