مرمت و بازسازی مدارس روستا‌های بخش دیشموک

مسئول نمایندگی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه فتح استان در دیشموک گفت: مدارس روستا‌های بخش دیشموک به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد مرمت و بازسازی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، عبدالهادی غفاری مسئول نمایندگی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه فتح استان در دیشموک گفت: قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه فتح استان در سال جاری قریب به ۶۰۰ میلیون ریال برای مرمت و بازسازی ، محوطه سازی، ساخت سرویس بهداشتی و کف سازی حیاط مدارس هزینه کرده است.
 
غفاری گفت: تاکنون مدارس ابتدایی روستا‌های انجیره، لای لاشان، بردله، باقله دان و تنگ تی با مشارکت اهالی مرمت و بازسازی شد.

او افزود: قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه با سهیم کردن مردم در انجام بخشی ازکار‌ها همچون استادکاری، کارگری و خرید مصالح مورد نیاز، مردم و روستائیان را در عمران و آبادانی روستا‌ها مشارکت می‌دهد.
 
مسئول نمایندگی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه فتح استان در دیشموک گفت: با این شیوه کاری اهالی روستا‌ها در ساخت مسجد، مدرسه، خانه عالم، سیل بند و کانال آبیاری مشارکت می کنند.

غفاری با اشاره به آمادگی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه فتح برای خدمات رسانی به روستا‌های هدف افزود: در صورتی که اهالی روستا‌های بخش دیشموک، دهیاران یا اعضای شورای اسلامی به همراه مردم آمادگی فعالیت در زمینه‌های ذکر شده را داشته باشند قرارگاه با مشارکت مردم محلی روستا مشکلات را برطرف می‌کند.
 
او بیان کرد: تا پایان سال جاری علاوه بر مدارس روستا‌های مذکور بیش از ۵ مدرسه در سایر نقاط بخش دیشموک مرمت و بازسازی می‌شود.
 
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.