رئیس کتابخانه‌های عمومی کنگاور گفت : طی هفت سال گذشته، تعداد کتاب‌های موجود در کتابخانه‌های این شهرستان به بیش از ۴۰ هزار جلد کتاب افزایش یافت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ فضل الله وزیری فرد رئیس کتابخانه‌های عمومی کنگاور با بیان اینکه در هفت سال گذشته بیش از ۱۰ هزار جلد کتاب جدید به مجموعه کتابخانه‌های شهرستان افزوده شده است گفت : در این مدت بیش از ۴۰ هزار کتاب لیبل خورده و بخش‌های مختلفی همچون بخش کودک، دفاع مقدس، استان شناسی و کتب درسی راه اندازی شده است.

او با اشاره به عضویت ۱۱ هزار و ۳۰۴ نفر در کتابخانه‌های این شهرستان گفت : هفت هزار و ۵۶۰ عنوان نشریه جدید در هفت سال ثبت شده است.

این مقام مسئول افزود: سه دوره بازخوانی کتاب‌ها در سال‌های ۹۶، ۹۷، ۹۹ انجام شده است و سه دوره مجموعه کتاب‌ها به روز رسانی شدند.

وزیری فرد، با اشاره به اعتبارات تخصیص یافته برای کتابخانه‌ها گفت: ۱۲۰ میلیون تومان برای تعمیرات و خرید تجهیزات در کتابخانه‌ها دریافت شده و هم چنین یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار برای تکمیل کتابخانه روستایی فش در سال ۹۸ جذب شده است.

او ادامه داد: ۳۷۱ مورد فعالیت فرهنگی در بخش کودکان انجام شده و ۱۳ هزار و ۴۲۹ جلد کتاب به اعضای کتابخانه‌های عمومی امانت داده شده است.

مدیر کتابخانه‌های عمومی کنگاور گفت: بیش از چهار هزار جلد کتاب کمک درسی و کنکوری در کتابخانه‌های عمومی شهرستان کنگاور ثبت شده است.

او گفت: برگزاری ۱۴۴ جلسه مطالعاتی برای بزرگسالان، ۱۵۸ برنامه مناسبتی، ۹۸ مسابقه کتابخوانی، برگزاری ۷۰ مورد نشست کتابخوان از دیگر اقدامات انجام شده در مدت هفت سال اخیر است.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.