رئیس اداره بهزیستی مهاباد گفت: ۴ هزار و ۳۸۰ نفر از جمعیت مهاباد دارای پرونده معلولیت در بهزیستی هستند.

مهران یوسفی رئیس اداره بهزیستی مهاباد در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: از جمعیت ۲۴۱ هزار نفری مهاباد، ۴ هزار و ۳۸۰ نفر دارای پرونده معلولیت در بهزیستی هستند که حدود نصف آن‌ها به صورت ماهانه بین ۶۵ تا ۶۵۰ هزار تومان مستمری دریافت می‌کنند.

این مقام مسئول در مهاباد بیان کرد: معلولان مهابادی علاوه بر مستمری، کمک‌هزینه تحصیلی و دانشجویی، مسکن، اشتغال، بیمه تکمیلی، درمان و خرید لوازم ضروری به این توان‌جویان پرداخت می‌شود.

یوسفی همچنین به تعداد توان جویان مستمری بگیر این اداره اشاره و اذعان کرد:  تعداد توان جویان این اداره ۲ هزار و ۱۰۰ نفر است که به صورت ماهانه مستمری دریافت می‌کنند.


بیشتر بخوانید


این مقام مسئول یادآور شد: بهزیستی برای یاری رسانی به مددجویان نیازمند حمایت و همراهی خیران است.

وحید قبادی دانا معاون وزیر رفاه و رئیس سازمان بهزیستی به تازگی از جزئیات افزایش یارانه سازمان بهزیستی برای افراد تحت پوشش خبر داد و افزود: یکی از برنامه‌های اصلی ما بر طبق آن چیزی که وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی داشتند، شفافیت بود. البته دو برنامه دیگر مبارزه با فساد و جوان‌گرایی را هم داریم که عملی شده است. شعار امسال سازمان بهزیستی، شفافیت و تحول در خدمت در سال جهش تولید است.

قبادی دانا اظهار کرد: در موضوع شفافیت باید بگوییم که سامانه شفافیت را با آدرس shafaf.behzisti.ir راه اندازی کردیم و اکنون تمام اموال و املاک سازمان روی این سایت قرار دارند.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.