رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از وقوع آتش سوزی در مجتمع قضایی شهید تندگویان خرمکوشک این کلانشهر خبر داد.

وقوع آتش سوزی در مجتمع قضایی شهید تندگویان خرمکوشک اهوازابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: گزارش وقوع آتش سوزی در مجتمع قضایی شهید تندگویان خرمکوشک این کلانشهر در ساعت ۱۳ و ۲۵ دقیقه به سامانه ۱۲۵ سازمان اطلاع رسانی شد.

او افزود: نیرو‌های عملیاتی سازمان آتش نشانی بلافاصله پس از دریافت گزارش حادثه با یک دستگاه خودرو امداد و نجات و ۲ دستگاه خودروی اطفای حریق از ایستگاه ۵۵ به محل مذکور اعزام شدند و یک نفر زن که در میان دود و آتش در این مجتمع گرفتار شده بود را نجات دادند و عملیات خاموش کردن آتش را آغاز کردند.

قنبری با بیان اینکه علت حریق از سوی کارشناسان سازمان اتصال برق کولر گزارش شده است، اظهار داشت: آتش نشانان شعله‌های حریق را در طبقه چهارم مهار و از گسترش شعله‌های حریق به سایر قسمت‌های مجتمع قضایی جلوگیری کردند و سپس یک مامور آتش نشان که دچار دودگرفتگی شده بود به بیمارستان امام خمینی (ره) انتقال دادند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.