مسئول واحد فراهم آوری پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: اهداء اعضای بدن جوان تویسرکانی به ۳ بیمار در انتظار اهداء عضو حیات دوباره بخشید.

جوان مرگ مغزی تویسرکانی به ۳ بیمار حیات دوباره بخشیدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مجید حمیدی، مسئول واحد فراهم آوری پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: اعضای بدن مرحوم اسماعیل قاسمی ۴۲ ساله اهل و ساکن یکی از روستا‌های شهرستان تویسرکان که به علت سقوط از ارتفاع دچار ضربه شدید مغزی شده بود، به سه بیمار، زندگی دوباره بخشید.

حمیدی افزود: با رایزنی‌های انجام شده با خانواده مرحوم، رضایت آن‌ها برای اهدای عضو کسب شد و کبد و دو کلیه این مرحوم به بیماران اهدا شد.

مسئول واحد فراهم آوری پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه این اهدای عضو، هفتمین اهدای عضو استان از آغاز امسال بوده است، ابراز داشت : به دنبال شیوع کرونا، اهداء و پیوند عضو متوقف شده بود، اما دوباره از خرداد آغاز شده است.

حمیدی با بیان اینکه ۲۰ عضو بدن در همدان از آغار امسال، اهداء شده است، تأکید کرد: اهدا کنندگان از شهر ملایر و روستا‌های ازندریان، نامیه و توچقازی این شهرستان، روستای مزرعه مهدی آباد از شهرستان کبودراهنگ و یکی از روستا‌های تویسرکان بوده اند.

انتهای پیام/ د

برچسب ها: مرگ مغزی ، پیوند اعضا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.