یک خیابان در قوچان به نام "شهدای خبرنگار" نامگذاری می‌شود

به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت خبرنگار "شهید محمود صارمی" یک خیابان در قوچان به نام "شهدای خبرنگار" ثبت و پلاک می‌شود.

علی زیرک رئیس شورای اسلامی قوچان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: بر اساس تصمیم شورای نام گذاری شهرداری و با تصویب شورای اسلامی شهر در یکی از خیابان‌های قوچان به نام خیابان "شهدای خبرنگار" نامگذاری می‌شود.

او افزود: با پیگیری و تلاش خالقی خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در قوچان تصمیم نهایی نام گذاری این خیابان به نام خبرنگار امسال همزمان با گرامیداشت روز خبرنگار و به منظور ارج نهادن به مقام شامخ فعالان عرصه اطلاع رسانی اتخاذ شد که به زودی  اجرا می شود.

رئیس شورای اسلامی قوچان با اشاره به اینکه خبرنگاران در نظم دهی و ساماندهی جامعه نقش بسزایی ایفا می‌کنند، ادامه داد: خبرنگاران، قشری پویا و فعال در جامعه هستند که برای اطلاع رسانی به افکار عمومی تلاش می‌کنند و فعالان این عرصه در این شهرستان  تعامل خوبی با شورای شهر و شهرداری در اطلاع رسانی دارند، لذا نامگذاری یک خیابان به نام خبرنگار در این شهر ضروری بود.

زیرک ضمن تقدیر از اصحاب رسانه و مطبوعات قوچان بیان کرد: این قشر با تلاش بی‌وقفه به منظور اطلاع‌رسانی و توسعه همه‌جانبه شهرستان، گام برداشته و عملکرد آنان جای بسی تقدیر است.
 
انتهای پیام//ح.خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.