استاندار بوشهر گفت: گره‌گشایی از مشکلات باید در اولویت برنامه مدیران قرار گیرد و مدیران دستگاه‌های اجرایی باید موانع موجود در مسیر توسعه استان را برطرف کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر شنبه شب در نشست برنامه‌ریزی و توسعه استان بوشهر با تاکید بر تسریع در اجرای طرح‌های توسعه‌ای و حیاتی استان، بیان کرد: برطرف کردن مشکلات طرح‌ها یکی از رسالت‌های مدیران دستگاه‌های اجرایی است  و مدیران باید ضمن برطرف کردن موانع، در تسریع اجرای طرح‌ها کمک کنند.

او افزود: ساخت راه‌آهن استان که از مهم‌ترین طرح‌ها محسوب می‌شود باید   شتاب بیشتری بگیرد تا یکی از مطالبات مهم مردم که در توسعه استان بوشهر نقش اساسی دارد، محقق شود.

استاندار بوشهر با تاکید بر اجرا شدن طرح‌های سفر رئیس قوه قضائیه به استان عنوان کرد: در سفر رئیس قوه قضائیه طرح‌هایی برای اجرا در شهرستان‌های استان مصوب شد که بخشی از اعتبارات آن، استانی و بخشی هم از سوی قوه قضائیه تامین می‌شود.


بیشتر بخوانید


گراوند، یکی از ظرفیت‌های مهم استان بوشهر را بنادر و تجارت دریایی دانست و گفت: اجرای طرح مجتمع بندری نگین یکی از طرح‌های مهم در توسعه استان است که ظرفیت پهلوگیری شناور‌ها در اسکله بندر بوشهر را  تا ۵۰ هزار تن افزایش می‌دهد.

او، اسکله‌سازی، راه دسترسی و لایروبی حوضچه را از جمله بخش‌های طرح مجتمع بندری نگین عنوان کرد و افزود: مردم استان انتظار دارند این طرح هر چه زودتر تکمیل و راه‌اندازی شود زیرا این طرح در رونق اقتصادی، تجارت و اشتغال‌زایی بسیار مهم و تاثیرگذار است.

استاندار بوشهر، با تاکید بر تشکیل کارگروه تخصصی برای حل مشکلات تسریع در اجرای مجتمع بندری نگین بیان کرد: طرح‌های مهم و حیاتی از جمله اسکله‌سازی، توسعه بنادر، سدسازی، راهسازی، بزرگراه‌ها و راه‌آهن باید با توجه ویژه انجام گیرد و ایجاد وقفه در اجرای آن‌ها از هیچ مدیری پذیرفته نمی‌شود.

گراوند بر  اجرای طرح پیست قایقرانی بوشهر هم تاکید کرد؛ طرحی که از مصوبات سفر استانی رئیس جمهور بوده و اعتبارات آن ابلاغ شده است.

او،  یکی از راهکار‌های تحقق جهش تولید را زمینه‌سازی در تسریع اجرای طرح‌ها دانست و گفت: استان بوشهرظرفیت‌های مهمی در بخش‌های مختلف دارد که حرکت در زمینه توسعه و گره‌گشایی در مشکلات باید در اولویت برنامه مدیران قرار گیرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.