نماینده دموکرات کنگره آمریکا پس از سفر به واشنگتن به کرونا مبتلا شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی هیل، «رائول گریهَلوا» نماینده دموکرات حوزه انتخابیه سوم آریزونا که هفته گذشته به واشنگتن سفر کرده بود، به بیماری کووید-۱۹ مبتلا شد.

گریهَلوا در مصاحبه با «آریزونا ریپابلیک» گفت: گرچه من نمی‌توانم کسی را مستقیماً بخاطر این امر مقصر بدانم، این هفته مشخص شد که تعدادی از اعضای کنگره هستند که هنوز این بحران را جدی نگرفته‌اند.

گریهلوا همچنین با انتشار بیانیه‌ای گفت که هیچ یک از علائم کرونا را ندارد و احساس کاملا خوبی دارد. او از جمهوری خواهان مجلس نمایندگان آمریکا که در برابر استفاده از ماسک بهداشتی مقاومت می‌کنند، انتقاد کرد.

گریهَلوا که رئیس کمیته منابع طبیعی مجلس نمایندگان آمریکا نیز است، هفته گذشته به واشنگتن سفر کرد و ریاست جلسه دادرسی با حضور لوئی گومرت، نماینده جمهوری خواه تگزاس که آزمایش کرونای او در روز چهارشنبه مثبت اعلام شده بود، بر عهده گرفت.

گومرت قرار بود دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا را در سفر به تگزاس همراهی کند که آزمایش کرونای او مثبت اعلام شد. گومرت یکی از اعضای مجلس نمایندگان آمریکاست که طی هفته‌های گذشته بار‌ها بدون ماسک در جلسات حضور یافته بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار