مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی گفت: تشکیل کنسرسیوم‌های صادراتی زمینه گسترش توسعه فعالیت و صادرات واحد‌های تولیدی صنعتی کوچک و متوسط را فراهم می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،نیرومند اسکویی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی در دیدار با اعضای کنسرسیوم صادرات قطعات خودرو تبریز با اشاره بر اهمیت تشکیل کنسرسیوم‌های صادراتی، گفت: کنسرسیوم‌های صادراتی موجب می‌شود تا درآمدزایی واحد‌های کوچک و متوسط با تولید کیفیت بالای محصول تضمین شود.

او با بیان اینکه هم اکنون چهار کنسرسیوم صادراتی در آذربایجان شرقی وجود دارد،گفت: بزرگترین کنسرسیوم صادرات کشور، کنسرسیوم صادراتی قطعات خودرو تبریز است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی گفت: این شرکت آماده همکاری کامل با کنسرسیوم صادراتی قطعات خودرو تبریز برای تحقق برنامه‌های این کنسرسیوم است.

نیرومند افزود: آذربایجان شرقی و تبریز از قطب‌های مهم تولید قطعات خودرو در کشور بوده و قابلیت توسعه فعالیت و صادرات این واحد‌ها در این منطقه وجود دارد.

در این جلسه اعضای کنسرسیوم صادراتی قطعات خودرو تبریز برنامه‌ها و اقدامات انجام شده در داخل و خارج از کشور را ارائه کردند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.