بزرگترین تظاهرات صهیونیست‌ها علیه نتانیاهو + فیلم

اتهامات فساد مالی و ضعف مدیریتِ نخست وزیر رژیم صهیونیستی، معترضان در قدس اشغالی را به خیابان‌ها آورد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شب گذشته هزاران نفر در شهر‌های قدس اشغالی و تل‌آویو با برپایی تظاهرات گسترده علیه بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در مقابل محل اقامت وی خواستار استعفای او شدند.

شبکه ۱۲ تلویزیون اسرائیل اعلام کرد که یک مقام ارشد پلیس این رژیم در جلسات محرمانه و پشت درب‌های بسته اعتراف کرده است که اسرائیل در وضعیت آشوب اجتماعی قرار دارد. همچنین بنی گانس، وزیر جنگ این رژیم هم احتمال وقوع جنگ داخلی را داده است.

به گفته رسانه‌های صهیونیستی تعداد تظاهرات‌کنندگان شب گذشته در ۳۰۰ نقطه از قدس اشغالی و مقابل اقامتگاه نتانیاهو تا ۳۰ هزار نفر نیز برآورد شده است.

ضعف عملکرد کابینه رژیم صهیونیستی در مهار ویروس کرونا یکی دیگر از مواردی است که اسرائیلی‌ها به آن اعتراض دارند.

روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت نوشت: وزارت بهداشت اسرائیل اعلام کرد بیش از هزار مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در یک روز در اسرائیل ثبت شده است.

وزارت بهداشت اسرائیل عصر شنبه اعلام کرد اسرائیل ۱۳۵۸ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا را در ۲۴ ساعت گذشته به ثبت رسانده است.

در حال حاضر، تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در اسرائیل ۲۶ هزار و ۵۴۲ نفر است که از این تعداد ۷۵۷ نفر در بیمارستان بستری شده اند که حال ۳۲۳ نفر از آن‌ها وخیم است و ۹۵ نفر نیز به دستگاه تنفس مصنوعی وصل شده اند.


بیشتر بخوانید


 

از زمان شیوع بیماری همه گیر کووید-۱۹ در اسرائیل تا کنون، ۷۲ هزار و ۱۶۳ مورد ابتلا به ویروس کرونا شناسایی شده است.
مقامات وزارت بهداشت اسرائیل روز جمعه ۲۲ هزار و ۸۹۰ تست کرونا انجام دادند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار