رفع چالش‌های زیست محیطی با بکارگیری پژوهش‌های دانشگاهی

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری خوزستان بر لزوم بکارگیری پژوهش‌های دانشگاهی برای رفع چالش‌های زیست محیطی و حوضه منابع طبیعی تاکید کرد.

کوروش کیانی مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: بکارگیری تحقیقات و پژوهش‌های دانشگاهی در حل چالش‌های حوضه منابع طبیعی و زیست محیطی امری ضروری است.

او با اشاره به اهمیت ارتباط و همکاری مراکز علمی و دانشگاهی با منابع طبیعی افزود: استفاده از آخرین یافته‌های مراکز علمی و دانشگاهی در تصمیم‌گیری و سیاستگذاری در حوضه منابع طبیعی برای حفظ آب و خاک نقش مهمی ایفا می‌کند.

کیانی سوق دادن راهبرد‌های علمی و دانشگاهی به سمت کاربردی شدن طرح‌های پژوهشی منابع طبیعی برای رفع چالش‌ها را یک ضرورت دانست و بیان داشت: به منظور معرفی قابلیت‌های منابع طبیعی استان و همچنین شناسایی فرصت‌ها و معرفی ظرفیت‌های موجود تفاهم نامه مشترکی ۵ ساله فی مابین دانشگاه صنعتی خاتم الانبیا بهبهان با اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خوزستان منعقد شد.

رفع چالش‌های زیست محیطی با بکارگیری پژوهش‌های دانشگاهی

براساس این گزارش؛ این تفاهم نامه با حضور مدیر کل منابع طبیعی خوزستان، سید منصور سیدی نژاد رئیس دانشگاه صنعتی خاتم الانبیای بهبهان، امام جمعه موقت این شهرستان، اساتید دانشگاه، سمن‌ها و دوستداران محیط زیست، معاون فنی اداره کل منابع طبیعی و رئیس اداره منابع طبیعی بهبهان منعقد شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.