مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل گفت: مشکلی در زمینه تامین گاز مایع در استان اردبیل وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سید حجت مدنی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل در بازدی از روند توزیع الکترونیکی گاز مایع در استان گفت: با توجه به تغییر الگوی مصرف گاز مایع در استان و استفاده از این فرآورده به عنوان سوخت خودرو و گرمایش خانوارها، مصرف گاز مایع در استان افزایش یافته است، بنابراین روش الکترونیکی توزیع، به‌منظور صیانت از سرمایه ملی و دفاع از حقوق مردم شریف استان اردبیل می‌باشد.

او افزود: همسو با اهداف تبیین‌شده و با توجه به پیگیری‌های مسئولان استان، اقدام‌های لازم درباره هماهنگی با شبکه بانکی کشور و تأمین تجهیزات پایانه‌های فروشگاهی انجام و در این راستا، مقدمات توزیع الکترونیکی گاز مایع از اول مرداد ماه امسال فراهم شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل درباره همکاری مقام‌های استانی و نیز شرکت‌های توزیع‌کننده گاز مایع اظهار کرد: استاندار اردبیل و دیگر مسئولان دستگاه‌های اجرایی مرتبط استان و مدیران تاسیسات توزیع‌کننده، نهایت همکاری را با مسئولین منطقه داشته که ثمره آن، تسریع دستیابی به اهداف مورد نظر بود.

مدنی با اشاره به اینکه هم‌اکنون گاز مایع در تاسیسات و عاملین فروش استان براساس نیاز مصرف کننده واقعی توزیع می‌شود گفت: در طرح توزیع الکترونیکی، گاز مایع مورد نیاز مشترکان، به مقدار ۴۴ کیلو برای هر خانوار به مبلغ ۷ هزار و ۱۰۰ ریال برای هر کیلو تعیین قیمت شده است که از طریق کارت بانکی ارائه شده توسط سرپرست خانوار در سامانه در خواست سوخت (سدف)، تحویل می‌گردد.

او تصریح کرد: مشکلی در زمینه تامین گاز مایع در استان وجود ندارد بطوریکه در استان ۱۱ تاسیسات توزیع و یک موزع محلی (لرد) و ۱۷۰ عاملین فروش گاز مایع وظیفه تامین و توزیع گاز مایع مورد نیاز خانوار، مراکز گردشگری، صنایع و ... را برعهده دارند که توسط کارشناسان و بازرسان مجرب شرکت نفت منطقه اردبیل چرخه توزیع این سوخت بصورت جدی مورد ارزیابی روزانه قرار می‌گیرد که در صورت مشاهده هرگونه تخلف برخوردی قانونی انجام می‌گیرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.