مقام نظامی صهیونیست: اولویت ما جلوگیری از استقرار ایران در سوریه است

یک مقام نظامی صهیونیست اعلام کرد در حال حاضر اولویت این رژیم جلوگیری از استقرار ایران در سوریه است و به همین دلیل از تقابل نظامی با حزب الله پرهیز می‌کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از یدیعوت آحارونوت، یک مقام نظامی صهیونیست اعلام کرد ما به دنبال تقابل نظامی با حزب الله لبنان نیستیم.

این نظامی صهیونیست روز یکشنبه در واکنش به تنش‌های اخیر این رژیم با حزب الله لبنان به خبرگزاری الجزیره گفت اسرائیل قصد ندارد به لبنان و مواضع حزب الله حمله پیش دستانه صورت دهد. اولویت اول ما جلوگیری از استقرار ایران در سوریه است.

این مقام صهیونیست مدعی شد آماده باش نظامی در مرز لبنان تا هر زمان لازم باشد، ادامه خواهد داشت و ما به هرگونه حمله پاسخ سختی خواهیم داد و حتی زیر ساخت‌های لبنان می‌تواند هدف ما قرار گیرد.

رژیم صهیونیستی روز دوشنبه مدعی شد گروهی از نیرو‌های حزب الله قصد نفوذ به اراضی شمالی فلسطین اشغالی را داشتند که نظامیان این رژیم موفق به دفع حمله آن‌ها شدند. این در حالیست که شبکه ۱۰ این رژیم روایت دیگری از ماجراجویی روز دوشنبه صهیونیست‌ها بیان کرد و اشتباه یک نظامی ۱۹ ساله را عامل تنش مرزی اخیر که صهیونیست‌ها آن را «حادثه امنیتی بزرگ» نامیدند، دانست.

با این حال جنبش حزب الله طی بیانیه‌ای ادعا‌های صهیونیست‌ها را در خصوص وقوع حادثه امنیتی در مرز لبنان رد و تاکید کرد هنوز هیچ اقدامی علیه این رژیم صورت نداده است. تنش‌های میان جنبش حزب الله و رژیم صهیونیستی، پس از به شهادت رسیدن یکی از رزمندگان این جنبش در سوریه در پی تجاوز هوایی جنگنده‌های اسرائیل بالا گرفته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار