تنیسور مطرح استرالیایی به خاطر شیوع بیماری کووید ۱۹ در ایالات متحده آمریکا، از حضور در مسابقات تنیس "یو اس اوپن" کناره‌گیری کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، "نیکولاس کریاس، تنیسور استرالیایی و نفر شماره ۴۰ رده بندی تنیسور‌های جهان با انتشار ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی، از حضور در مسابقات تنیس "یو اس اوپن" انصراف داد.

این مسابقات قرار است از روز ۳۱ آگوست تا ۱۳ سپتامبر در نیویورک برگزار شود.

کریاس گفت: من در مسابقات امسال "یو اس اوپن" بازی نخواهم کرد. برای من بسیار تلخ است که در یکی از بزرگترین میدان‌های ورزشی یعنی استادیوم "آرتور آش" رقابت نکنم. اما به خاطر مردم از مسابقات کناره گیری می‌کنم، بخاطر استرالیایی ها، به خاطر صد‌ها هزار  آمریکایی که جان خود را از دست داده اند. این تصمیم من است، چه دوست داشته باشید، چه نداشته باشید.

کریاس افزود: با برگزاری مسابقات  "یو اس اوپن" مشکلی ندارم، اما از تنیسور‌ها می خواهم که در دوران شیوع ویروس کرونا با هم همکاری کنند.

اشاره کریاس به مسابقات "آدریا تور" است که نواک جوکوویچ، تنیسور برجسته صربستانی آن را در چهار کشور منطقه بالکان درماه ژوئن به راه انداخت و منجر به ابتلای چند نفر به بیماری کووید ۱۹ شد.

علاوه بر کریاس، پیش‌تر "اشلی بارتی" نفر اول تنیس زنان جهان نیز از مسابقات تنیس "یو اس اوپن" کنار کشید و عنوان کرد که به خاطر خطر بالای ناشی از شیوع بیماری کرونا در این مسابقات شرکت نخواهد کرد.

نیویورک یکی از شهر‌هایی است که بدترین صدمه را از ویروس کرونا دیده است. ۲۳۰ هزار مورد کووید ۱۹ تایید شده در این شهر وجود داشته است و بیش از ۲۳ هزار نفر در اثر این بیماری جان خود را از دست داده اند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار