فوتبالیست‌های استان مرکزی حریفان شمالی را گلباران کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، در هفته سی و دوم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور نمایندگان استان مرکزی ۶ امتیاز از بندر انزلی و سپید رود صید کردند.

در این راستا آلومینیوم سازان در اراک ملوانان بندر انزلی را نقره داغ کردند، خوشه طلایی‌ها در گیلان از سپید رود رشت ۳ امتیاز صید کردند.

آلومینیوم سازان در اراک از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه امام خمینی اراک با یک گل از ملوان انزلی پذیرایی کردند.

تک گل آلومینیوم سازی اراک را میثم مجیدی از روی نقطه پنالتی وارد دروازه ملوان کرد و ۳ امتیاز حساس این دیدار خانگی را نصیب تیم مطبوعش کرد.

هر چند با این گل آلومینیوم اراک ۵۷ امتیازی شد، اما تیم رده دوم جدولی مس کرمان هم ۳ امتیاز بازی با نیروی زمینی را کسب کرد و همچنان بالاتر از آلومینیوم ایستاد و آلومینیوم سازان همچنان در جایگاه سوم جدول ماندند.

آلومینیوم اراک شنبه آینده در کرمان به دیدار مس این شهر می‌رود تا در یک دیدار نفسگیر تکلیفش را با حریف کرمانی و لیگ برتر مشخص کند.

خوشه طلایی ساوه هم در شب نشینی با گیلانی‌ها در رشت به مصاف سپیدرود رفت و با گلباران این تیم قعر جدولی ۴ بر صفر حریف رشتی را شکست داد و ۳ امتیاز شیرین این بازی را از آن خود کرد.

ساوجی‌ها با این برد ۵۶ امتیازی شدند و در رده چهارم جدول باقی ماندند؛ خوشه طلایی شنبه آینده در ورزشگاه شهید چمران ساوه، در یک دیدار خانگی به مصاف استقلال خوزستان می‌رود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.