مسئولان باشگاه گیتی پسند هنوز نتوانسته اند قرارداد ۳ ملی پوش فوتسال خود را تمدید کنند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان بعد از اینکه وحید شمسایی کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال را به عنوان سرمربی تیم خود انتخاب کرد، قرارداد برخی از بازیکنان ملی پوش و با تجربه خود را تمدید کرد.

این باشگاه ابتدا روز جمعه قرارداد محمدرضا سنگ سفیدی بازیکن ملی پوش خود را برای یک فصل دیگر تمدید کرد و روز شنبه سپهر محمدی دروزاه بان تیم ملی فوتسال کشورمان را دوباره به خدمت گرفت. به غیر از سنگ سفیدی و محمدی، مسئولان باشگاه گیتی پسند روز گذشته هم موفق شدند یا میثم برمشوری و مهران عالیقدر ۲ بازیکن ملی پوش خود برای فصل بعد به توافق برسند.


بیشتر بخوانید:


حالا مدیران این باشگاه به دنبال این هستند تا قرارداد علی اصغر حسن زاده، محمد کشاورز و سعید احمد عباسی ۳ ملی پوش خود را هم تمدید کنند. از باشگاه گیتی پسند خبر رسیده که این ۳ بازیکن در لیست شمسایی حضور دارند و به همین دلیل مسئولان این باشگاه تلاش می کنند تا رضایت آن‌ها را برای فصل بعد جلب کنند.

به نظر می‌رسد حسن زاده و کشاورز به احتمال بسیار زیاد قرارداد خود را با این تیم اصفهانی تمدید می‌کنند.

البته سعید احمد عباسی که در لیست شمسایی برای فصل بعد حضور دارد، اخیراً از لیگ‌های روسیه و چین پیشنهاد دریافت کرده است. در هر صورت قرار است امروز بعدازظهر در محل باشگاه گیتی پسند جلسه‌ای بین احمد عباسی با مدیرعامل و سرمربی این تیم برگزار شود تا در تکلیف این بازیکن برای فصل بعد مشخص شود.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.